ik hoop eerlijk gezegd dat ik niet naar aug hoef, maar ik zal even jullie mooie vervoersmiddel bekijken...
Hihi, ik ben idd weer thuis, moest even alle 30 bladzijdes doorlezen, goed dat ik nog redelijk snel kan lezen en dan nog wat dingen onthou. Want... (spreekt de dames hier eens streng toe) wat is dit nu? Vandaag alleen maar rood en groen?! Dat hebben we niet afgesproken, we zouden voor roze gaan!!! Moet maar weer nieuwe roze zonnebrillen inslaan. Bekijk bijlage 2859 Surf, ik hoop het ook, we zijn nu zo'n 10 maanden bezig, helaas maar 6 rondes, en ik weet dat er mensen zijn die langer bezig zijn, maar in mijn omgeving zijn er zoveel nu zwanger! Collega's, vriendinnen. Zelfs mijn schoonzus! Dikke knuffel voor de rode dames, volgende maand wat wit toevoegen en dan heb je roze! Knuffel voor Pooh, groen is igg geen rood, laten we maar zeggen. Welkom Pluk!
@blackeyedgirl: ja het is voor die anderen wel leuk natuurlijk, maar ik herken het ook hoor... 3 collega's, 2 nichtjes, 1 collega begint deze maand weer (vorige x in 1 x raak), 2 buurvrouwtjes, en mn schoonzusje... ik was natuurlijk zwanger, dus paste er mooi tussen, maar nu is het gewoon af en toe niet leuk, al die zwangeren... we hopen gewoon voor elkaar dat het snel raak mag zijn! *duimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduimduim*
Even hardop tellen: Op mijn werk: 3 zwangeren, 3 met bevallingsverlof, 2 met zwangerschapsverlof, 6 moeders die bijna een jaar geleden zijn bevallen, 3 moeders die in de 3 jaar die ik er werk, al 2x bevallen zijn. En dit is dan verspreid over 3 etages...
@Surf: hier alles ok! Zit nog te werken. Moet nog een hoop doen voordat wij a.s weekend op vakantie kunnen. Volgens mij heeft manlief het ook super druk want die heb ik ooknog niet gezien of gehroord vandaag hahaha...
Ricmar, gave bak hoor! Ik kom vanaf het weekend ook in de bak zitten. Dan kun je me er begin Augustus weer uitkiepen en naar de April mamas schoppen! Deal??
pff sterkte dan maar met de laatste loodjes... ik had het voor we weggingen ook zo druk, was niet leuk meer zowat. allemaal nog ouders die gesprekken wilde, en bij een gesprek hoort een verslag, dus moest ook nog allerlei verslagen maken, en ik liep ruim 2 weken achter omdat ik die mk had gehad en niet naar mn werk geweest was, dus ook nog bijspijkeren, maar het is gelukt gelukkig! en nu hoef ik 3 maanden niets hihi... waar gaan jullie naar toe met vakantie?? @blackeyedgirl: ja dat zijn er heel wat inderdaad, kan me voorstellen dat je af en toe het gevoel hebt dat het allemaal niet eerlijk is en dat je ook zo graag wilt... gister keek ik hier een programma over meisjes die op hun 16e per ongeluk zwanger waren geraakt, en dan voel ik ook wel iets van waarom zij wel en ik niet... (klinkt mssn stom, ik heb tenslotte ook al een prachtig mannetje, maar zo voelt het gewoon af en toe...)
Hallo Ja dat is prima, als je mei eind augustus dan maar naar de mei 2010 moeders kiepert. Vind het dan wel tijd worden
@Surf: wij gaan heerlijk naar ons bootje in NL. Helaas is het mooie zomerweer voorbij in NL. Ach ja, dan maar zeilpak aan en genieten ipv van een korte broek...
ik heb mn banner maar even aangepast, want volgens mij snapt ie over tijd niet... heb nu gewoon gedaan tot volgende week, hopelijk weten we dan meer...
Heej meiden! Ja het valt nog tegen he wat de hoeveelheid ROZE is tot nu toe!! Dat aantal moet ff drastisch opgekrikt worden! (hihi letterlijk én figuurlijk!!) Heb ook ff het vervoersmiddel van augustus bekeken, sodeju wat een ding! Maar hoezo niet comfortabel? Ik heb vernomen dat de binnenkant eruit ziet als een limo met ellenlange roze banken en heerlijke zomerse cocktailtjes! (alcoholvrij natuurlijk ) En ik hoorde dat er een kamer is waar een masseur ons opwacht om ons te relaxen en de wachtweken door te komen!
oo heerlijk Kris, zeilen is gaaf! heb het neit zoveel nog gedaan, maar als we wat meer geld hebben en de kleine (hopelijk nog een tweede) wat groter is/zijn willen we ook een leuk zeilbootje kopen...
inside information!! Sttt niet zeggen joh dan willen ze allemaal naar aug!!! Nee dames kom op hier meer roze!!! het is jullie gegund!!