NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    ik heb ook zo'n site, ik heb daar als "geboortedatum" de dag dat ik gestopt ben met de pil ingevuld (bij mij is de site te zien in mijn profiel)

2. Kris34

Kris34 Niet meer actief

Stuur dat warme zomer weer maar even hier naar toe! Wij hebben de afgelopen dagen zoveel regen gehad dat mijn plantjes wel even genoeg hebben gehad en een zonnetje verdienen!!

3. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ricmar ik vul de datum van de dag waar op we gegaan zijn voor onze wensenkindje :D.. Ik heb geen geboortedatum en anders kun je ook een datum in het verschiet kiezen (geloof eind 2010) .

4. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    hmm zal maar niet de datum (jaar ) invullen van het begin van onze wens, dan zakt je het moed in de schoenen.

ga wellicht binnenkort ook maar eens een site maken denk ik.
    kan ik af en toe wat van me afschrijven.

5. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Daarom ben ik er ook mee begonnen, ben alleen niet zo'n ster in het bijhouden.. Maar lijk me voor later ook wel mooi ons kleintje.. Die kan dan alles zover lezen (bestellen op cd)..
    Nou indd, bij mij zakt onze 'geboorte' datum me de moed al in de schoenen.. Bluh...
    Daarom staat ie nu ook in onderschrift. Weet ik dat ik m bij moet houden lol

6. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Ricmar zie bij je * al staan dat jullie al heel lang bezig zijn.
    Knap hoor dat jullie de moed er in houden.
    Petje af voor Ricmar!!!

7. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    @Hanneke, sterkte lieverd! Dikke knuffel!
    @Pooh, shit meid, mooi klote, ik duim voor een roze volgende ronde voor jou!
    @Rimar, is echt je innesteling hoor. Bij mij 1 juli en 5 juli positest.
    @Lievemama, laat die huisarts gauw klappen, wat een l*l! Ik vindt dat dus echt onprofessioneel en bevooroordeeld! Bah! Ik heb een hele leuke doc en dito assistenten. Ik belde vandaag of ik broomhexine (keelpijn, slijm en verkoudheid) mocht gebruiken en ze zat te juichen, gekke meid hihi. Mocht overigens gewoon hoor :).

@Hier, gelukkig is het rechtzaak-verhaal voor stiefvader met een sisser afgelopen, er is een schadevergoeding van 300 euro geeist en 11 dagen cel (die heeft ie al in voorarrest gezeten). Het was superfrustrerend om daar te zitten met al die onwaarheden! Pog tot doodslag is gecanceled evenals zware mishandeling. Er kon niets bewezen worden en de verklaringen rammelden aan alle kanten, wat een circus! Al met al enorm opgelucht, we hebben het lekker geviert!

xxx Sue

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    dank je

9. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    Goeieavond dames,

Wat hebben jullie veel gekletst:

@susan en plukplon: mooie kwaaltjes, dat klinkt goed!!
    @ surf: wanneer het je getest? En wanner is officieel NOD? Ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!

hier nog steeds wat steken en misselijk, maar dat zal eerder van de warmte zijn vrees ik....
    Ik durf het hier bijna niet te zeggen, maar die dip van gisteren: die had ik ook toen ik zwanger werd van ons dochtertje. Net dezelfde dag van 36.7 naar 36.4. Vreemd hé?
    En toch heb ik niet zo'n goed gevoel bij deze ronde....

10. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och en nog vergeten:

@ ricmar: pet af meid. Ik hoop dat je snel een positieve test in handen krijgt, ik duim echt voor je!!
    xxxx

11. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Ik neem ook mijn pettie af voor RICMAR ...

Ow wij hadden vandaag wat,, we hadden ten eerste 40 € aan lege flessen gespaart lol, en we vonden al zo rustig in de parkeer garage, ik loop naar binnen en denk ow ze zijn de vriezers aan het ontdooien!!
    We lopen verder de winkel in ( na een kwartier bij de flesse auto. te hebben gestaan) .. En zie dat echt alles leeg is in de koel vries combinaties.. Dus op een gegeven moment vond ik het lollig worden,, dus zeg tegen die medewerker, nou die dieven hebben een beste buit gemaakt ;) (voor de lol) . Wat bleek, zaterdag avond rond een uur of tien is de hoofstop eruitgeslagen, dus alles maar dan ook echt alles was verrot... Pizza patates frikandellen. Weet ik het allemaal en alles ligt daar altijd dertig dubbel dik in het vak. Ik zei wat is de geschatte waarde ????? hehe dik 50 duizend euro :O . Schande.... Zonde, man..

12. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    Suekes , Gelukkig is alles goed afgelopen. :D Indd lekker vieren met ze allen..

13. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Pfoeh wat hebben jullie veel gelult hahahah, was niet bij te lezen hoor, ik hou het hier ff bij :).
    Zijn er geen roze dames bijgekomen vandaag?

Vriendje zit te xboxen en ik heb niet veel te doen..
    Ik ga even kijken wie er morgen allemaal gaan testen!

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Thanks Tante, ik duim heel hard dat je morgen een superei hebt dat op knallen staat! Dusseh klusze alvast ;) hihihi!

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ik hoop dat niemand zich benadeelt voelt, maar als het bij mij goed blijft gaan dan strooi ik via pbtjes mijn hcg exclusief naar Tante Mars, Ricmar en Zethu. Het moet onderhand maar eens goed komen en dan wordt ik graag hofleverancier!

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    hihi wat lief Sue :D ..
    Uhm we klussen nu ff om de dag ;) .. vandaag niet want heb morgen inwendige echo natuurlijk en dan vind ik het zoo vies id lol. Gister hebben we nog ff flink geklust.. En als er morgen een eitje te zien is weer ff elke dag.. Maar denk niet dat er wat zit .

17. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Er is idd veel gelult vandaag hahaha... ik ga het ook allemaal niet bijlezen.
    Over 1,5 uur moet ik weer aan het werk. Laatste nachtje. Gelukkig vandaag tot 17 uur kunnen slapen. En nu heb ik hoofdpijn. Ik heb al een paracetamol genomen, maar die werken toch niet zo goed als Saridon. Maar die durf ik niet meer te nemen sinds we zwanger willen worden.

Bij mij is het einde van mijn cyclus al weer in zicht. Toch wel weer fijn als je over de helft bent :)

Groetjes cyntje78

18. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Tante, ik weet dat de moed je in de schoenen is gezakt maar weet je, je kunt ook ooit es een spontane eisprong hebben hoor! Mijn cyclus gaat nooit ergens over en voila, ik heb er gewoon 1 met bm slijm en mooi 28 dagen en ik test 2 dagen voor nod positief. Hoe is het mogelijk toch? Raar dat het bij mij om de ronde raak is. Maargoed, ik kan het evengoed weer verliezen...

19. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Zo, aardig wat pagina's bijgelezen weer...bijna een dagtaak!:D

@Zethu: Ik heb nu inderdaad maar een inlegkruisje ingedaan voor de zekerheid. Ik snap ff niks meer van mn lichaam.
    Heb al een paar dagen licht steekjes/krampjes, maar er komt maar niks???

Hebben jullie dat weleens meegemaakt? Dat de steekjes een aantal dagen aanhouden?
    Bij mij was het altijd 1 of 2 dagen voordat ik ongi werd, maar nu is het echt al bijna een week zo!

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland

Deel Deze Pagina