uhmm ik ben het pad kwijt bm slijm??? en wat je zegt het kan oook weer fout gaan maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar daar gaan we niet van uit... Haha ja kan ook een spontane eisprong hebben, anders was die in november vast ook niet zwanger geraakt... .. Ach we gaan er voor we zien wel waar we eindigen Jij heb al gebeld met de VK zie ik Mooi snel al
Hoi Pooh, nou ik kan je melden dat ik hier al sinds donderdag steekjes en steken heb in mijn buik. Misschien maak je heel weinig hcg aan, ik hoor vaker dat meiden pas een week na nod posi testen, geen zorgen, miss heb je later ei gehad? En dat ongigevoel heb ik ook! xxx en duimduimduim
@Tante Mars: bm slijm = baarmoeder slijm = vruchtbaar slijm? @Suekes: Hartstikke mooi dat jij een exclusieve leverancier wordt, die dames hebben idd voorrang! @Ego: Gisteravond weer fijn geklust, maar nog geen ei in zicht
@Pooh: Dat 'ongigevoel' kan ook het oprekken van je baarmoeder zijn, dat had ik vorige maand ook. Kan af en toe gemeen steken
Ja tante, normaal was ik elke cyclus zo droog als de kont van sinterklaas en deze ronde ineens (en ik herhaal) 'horecahoeveelheden vruchtbaar slijm'. Hahaha nou die zag ik niet aankomen!
ff weer wat in het dagboek op me site gezet, komt me moeder daarna online en vervolgens gaat de telefoon. Heb ik haar aan de foon moeten uitleggen hoe ze de virusscanner opnieuw moest installeren. Wat een werk zeg, ik ga ff opnieuw lezen hier
Nog nooooooooooooooooooit slijmverlies gehad en dat meen ik serieus.. Wel veel afscheiding rond ei (afgelopen rondes met clomid) maar geen slijm . Dat vind ik wel vreemd
@zethu: ja heb m even verplaatst, want volgens mij kent bumpandbeyond geen overtijd tellers, dus ik heb m alvast verandert in een paar dagen later... mn nod is denk ik morgen..., maar gister nega getest...
@ Zethu en Leeuwtje: Tja, een late eisprong kan ook nog natuurlijk Laat ik het anders zeggen: IK HOOP HET!!! Ik hou gewoon nu ff de 42 dagen aan, net als mn afgelopen cyclus en mocht ik dán nog niet ongi zijn geworden, dan kan het toch haast niet anders of ik ben zwanger... Waarschijnlijk zal ik aankomend weekend wel weer testen als ik in de tussentijd nog niet ongi ben geworden dan... Daar gaat mn hele salaris weer aan testen! Zijn er nog testers morgen?
Sluuuuuuurpppppp! mmmmmmm! We hebben deze maand ook maar een slechte nod-politie he? Iedereen heeft al tenminste 1 dag voor nod getest voor morgen... hihi ach ja. Ik ga morgen een cb met digitaal ding kopen, dus ik test ook 8 juli zoals de testmarathon aangeeft. De vorige was goed maar hij knalde nog niet echt hoor!
Ja, waar is de NOD politie? Die hebben we niet deze maand. Waar is heitjekwarweitje, die deed het goed in Juni.
Meiden ik ga lekker slapen, ogen vallen dicht en de luciferhoutjes blijven niet zitten. Ik zie jullie morgen en dan veeeeeel roze hé! Dikke kus en slaap lekker! xxx