zoo biw lekker even een rondje gewandeld, gaat niet zo snel met een mannetje die elk bloempje, bijtje, autootje bewonderd, maar is wel erg leuk!
@Kris: Het 'waarom' weet ik niet, maar ik vind het heerlijk dát het gebeurt @surf: Dan raak je tenminste niet oververmoeid
pff heb zo'n ongie buikpijn, mssn komen ze toch door? hmm, ik heb nooit buikpijn tijdens mn ongie, kan het dat ik dat door mn mk nu wel voortaan krijg?
Leeuw: klopt als een bus! Surf: volgens mij een hele leuke leeftijd. Hij heeft niet veel nodig om zich te vermaken toch?
leeuwtje: nee dat zeker niet! hihi welkom trouwens, al lang bezig, las ik, vervelend hoor... hopelijk heb je volgende week een posi test!
nee, hij vindt hele 'gewone' dingen het meest interessant, buiten alles wat beweegt bijvoorbeeld, maakt niet uit wat.. en binnen draadjes van de laptop, dopje van zn fles, reclamefoldertjes, een verhoginkje waar ie op en af kan klimmen, etcetc. we hebben wel een karretje voor m gekocht hier waar ie op kan klimmen/zitten/rijden, maar alle andere dingen vindt ie leuker haha. zn andere speelgoed ligt natuurlijk allemaal thuis...
ooww, ehm, ben ik zeker in de war, ik zag een bloempje die nieuw was, die nummers onthoud ik nooit zo goed.... sowwy!
Zeg meiden, volgens mij ligt NL op 1 oor of zijn aan het klussen. wij niet in NL wonende NOD-ers, zijn de laatste /eerste van vandaag/morgen!
Duitsland gaat ook naar bed. Over een paar uurtjes zijn we weer van de partij! Fijne dag/middag meiden!!
ja inderdaad kris, iedereen slaapt, maar wij houden vol, haha @leeuwtje: ja kan ik me voorstellen, daar is het accent helemaal erg, hier heb ik soms al moeite omdat ze met een accent praten, maar over het algemeen gaat het goed...