Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913 Bekijk bijlage 2913
Was daarnet even blij... Dacht: 'Vruchtbaar slijm!', gevolgd door: 'Oh nee, restje van klussen gisteravond.' Jammer maar helaas
er was net een botsing tussen twee auto's precies voor mn raam! eentje kwam van rechts en de ander reed op een voorrangsweg, kaboem! die ene moet worden weggesleept... de mense mankeren niets zo te zien...
nee idd, het was echt een enorme knal en dat kleine autootje van rechts was echt helemaal in elkaar...
Hihi, jullie zijn grappig, bikkels! Goedemorgen, ben vandaag vrij. Maar moest toch tempen en kan nu niet meer slapen! Temp is vandaag nog hoger!
spannend BEG Ik moet zo werken blegh hahaha Verders begin ik nu weer beetje hoop te krijgen zie een licht lijntje lopen van navel tot onderbuik maarja kan ook zijn dat me buik te dik word dnek ik. Begin ook jeuk te krijgen steeds en ook heb ik me ongie puist maarja misschien is me lichaam nog in de war van me MK.
Ach ja we wachten maar af heh moeten toch minimaal nog een week wachten dus... Maarja wacht toch tot ik naar de Gyna moet want testen zeggen ook niet alles.
allemaal een fijne dag testers weer succes!!! waar zijn de meiden die niks hebben laten weten?? ben zo benieuwd!!!
Morguh dames, Hier is mijn temp hetzelfde als gisteren?? Ik snap er echt niets meer van hahaha, iemand enig idee?? Ik heb tot nu toe geen last meer van mijn buik en verwacht zelf dat mijn ei is geweest. Zou het kunnen dat de temp anders is omdat ik zonder de dekens op heb geslapen. Was zo benauwd dat ik die heb afgetrapt?? Dit is echt de eerste en laatste mand dat ik getempt heb, wordt er maar onzeker van Ga snel de kids verzorgen, kom strakjes weer ff. Fijne dag vandaag!!