Eerste dag van je laatste menstruatie:17 juni 2009Een beetje vruchtbaar:28 juni 2009Vruchtbaar:29 juni 2009Erg vruchtbaar:30 juni 2009Eisprong:1 juli 2009Innesteldag:6 juli 2009Vanaf hier kun je testen:15 juli 2009Vermoedelijke bevallingsdatum:23 maart 2010 heb de calculator gevonden... dus de innesteling is misschien al geweest
Tnx voor het meekijken dames, ik ga maar gewoon op mijn gevoel af, dat zou dus gisteren betekenen en nu maar afwachten tot mijn NOD. Weer lekker zenuwslopend Hoe is het bij jullie???
angel: precies ga op je gevoel af!!!! ---------------------------- Nog plannen vandaag? Ik heb vakantie en ga lekker relaxen.... boodschapjes doen, wandelen, fietsen, relaxen, etc
heb je link bekeken.... je temp is zeker goed gestegen... wat zegt dat eigenlijk? sorry heb er geen verstand van
ja zeker spannend.. zal een lange week worden!!! maar ik kon dus bij pieter pas een week na nod testen... wil nu testen kopen die gevoeliger zijn (zodat ik echt op 15 juli kan testen) ... iemand enig idee waar die te bestellen zijn?
Zo volgens FF heb ik mijn ei eindelijk gehad op dag 28, daarna flink omhoog. Daarna moet ie eigenlijk minstens 14 dagen dagen hoog blijven, het liefst langer natuurlijk want dat zou een zwangerschap betekenen. Maar vorige keer zakte mijn temp na een dag of 10 na ovulatie.
die 2 voor 5 van Kruidvat zijn gevoelig. Je hebt er ook een van de etos, die schijnt echt supergevoelig te zijn, maar ook erg duur...
BEG het ergste van de maand he, wachten, wachten, wachten......nog fftjes volhouden!! Wendysunny idd gewoon op mijn gevoel, mijn temp gisteren had namelijk misschien hoger kunnen zijn, maar aangezien ik toen maar net 3 uurtjes geslapen heb (als ik die al geslapen heb) is die misschien niet helemaal juist en had die hoger kunnen zijn. Hier vandaag poetsen en was verwerken. Niet het leukste werk om te doen haha, maarja vanavond visite en het moet ook evengoed gebeuren Jij lekker relaxen, nog beter!!
Setti hoe is het meid??? Als ik bij FF foetel zou dat erg zijn? hahaha, heb de 2 watrerige dagen die ik had al weggehaald, als ik de temp van gisteren iets opschroef zou hij mijn ei dan verzetten??
ja gaat goed hoor af en toe wat ochtend misselijk en boobies ontploffen. Ben sinds vrijdag met mvm begonnen. ik ging ff kijken hoe t met knor en muur is maar ik kan ze nergens meer vinden ook niet bij de feb mama's dus ik ga ff verder neuzen. wanneer heb je je nod?
Oh de kwaaltjes klinken goed En wat goed dat je met mvm bent begonnen, zullen heel wat meiden blij mee zijn!! Knor en Muur vermist??? Hopelijk komen ze snel weer terecht!! Als je ze gevonden hebt stuur ze dan even langs hier Mijn NOD is de 20ste, nog kleine 2 weekjes......zoooo spannend!!!
ooohhhh wat duurt dat wachten lang he?????? Ik heb ze ff een pb gestuurd. Hier heb je wat hcg: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG [SIZE=7][COLOR=magenta]HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG [/COLOR][/SIZE]
ga maar voor de kv.... maar weet dat er ook nog geveliger testen zijn via internet.. ooit gezien.. maar ja waar he??? zal vandaag even testje kopen .. dan heb ik het maar in huis