Gewoon die standaard FF link, die al m'n grafiekjes laat zien. De vorige keer had ik gewoon dat adres bij RSS feed in FF gekopieerd en eronder geplakt, maar op de een of andere manier pakt hij deze nu niet
Jaa, hij is gelukt. Ik plakte hem steeds in dat balkje op de site hier, maar kennelijk was het de bedoeling dta ik hem rechstreeks in dat lege vakje erboven plakte. Anyway, ik heb weer een volledig profiel.
Even bannercheck...., oh, hij is dus verdwenen...en ik weet niet hoe ik hem er weer op moet zetten. DSat moets toch bij onderschrift, maar dat kan ik niet meer vinden, verdorie
NOD JULI 2009 1: irma55 2: Matroosje 3: ricmar94 4: 5: Nana33 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Testmarathon: * 5 dames voor de roze hello kitty auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote bovenaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Denk aan het plaatje. Dit moet er komen te staan (maar dan zonder spaties): [ IMG]http://www.cutiegadget.com/pict/mitsubushihellokitty.jpg[/IMG] *En vergeet tenslotte het aantal bewoners niet te veranderen
Hmmm, was even aan het kijken hoe we er weer een plaatje bij krijgen, maar heb echt geen flauw idee. Jammer.
Ja, ik vind hem ook saai zo. En bovendien bij de NOD-lijst hoort een plaatje! Laten we maar even afwachten, wie weet zit er hier of bij juni wel een wizzkid die het toch op kan lossen en anders moeten we het inderdaad maar even vragen, want dit is niks .
Heb het geprobeerd, maar je kan het op dit moment alleen als bijlage erbij plakken. En als je dat doet, komt het plaatje onderin te staan.
Tja, dat is toch niet helemaal hetzelfde. Het plaatje hoort bovenaan de lijst! Ik heb het net in juni gevraagd. Wie weet is daar iemand die weet hoe ie erboven kan... (als dat uberhaupt nog kan, tenminste).