Goeiemorgen meiden! Hier nog steeds snotverkouden maar ik heb wel geslapen, pfew! Ik reutel gewoon als ik slaap, vriend was niet blij denk ik hahahaha. Ik ga er direct lekker terug in, morgen is mijn schat jarig en ik wil er wel fris bijzitten hahaha. Hier nog wat nieuwtjes? Testers: Veel succes!!! Oh Wendysunny, spannend op je trouwdag! Hopelijk een mooie positest! xxx
oh, wacht, maar jij staat op 23 juli, zo gaat dat niet rood pas als je echt ongi bent he! maarre moet je vent het niet even uitzweten/ dus even aan het werk?
Zi kids zitten op school dus ik ga de deur open gooien en wat in huis doen, bleh. hele fijne dag allemaal en kom tussendoor nog wel spieken
Goedenmorgen dames, wilde alleen even melden dat hier nog steeds geen ongi te bekennen is. Ik ga de stad ik naar de kv. testen halen en de vak. benodigdheden. Daarna door na de fysio kijken of hij mijn nek weer los kan krijgen. Vanmiddag naar de garage en naar de kapper en tussen door ook nog de katten en planten van mijn ouders verzorgen. En ons eigen huis op orde maken. Geen tijd dus om hier te komen spieken. Waren er nog testers vandaag???
Goedemorgen! Ben even aan het teruglezen maar heb zelf erg goed ervaringen met die van de kv 2 voor 5. die testte bij mijn dochter positief 6 dagen voor nod en de tweede keer ook 4 dagen voor nod. verder hoor ik veel positieve reacties over de cb digi maar die is een stuk duurder
tis rustig hier, iedereen druk in huis denk ik. ga ook maar eens wat doen. moet de sleurhut nog even poetsen. kom met de lunch weer ff spieken.
Goedemorgen dames, Ik ben bang dat ik gisteren iets te vroeg lichtelijk gejuicht heb. Want volgens mij komen de rode duivels eraan, balen. Ik had vanmorgen bij het afvegen bruinrood, en nog steeds. Zat net nog niets in mijn inlegkruisje maar toch........... Ik heb ook behoorlijke buikkrampen, dus ik ben bang dat de innesteling van afgelopen zaterdag geen stand heeft gehouden.
Dank je wel, heb ik eindelijk na zolang proberen een innesteling gehad, komt dit weer, ik weet het ook allemaal niet meer.
Some women have a small amount of vaginal bleeding around 11 or 12 days after conception (close to the time you might notice a missed period). The bleeding may be caused by the fertilized egg burrowing into the blood-rich lining of your uterus — a process that starts just six days after fertilization — but no one knows for sure. The bleeding is very light (appearing as red spotting or pink or reddish-brown staining) and lasts only a day or two. Geef de moed nog niet helemaal op rimar!
Zeg dat wel balen, ik had gehoopt de vakantie zonder maandverband enzo door te kunnen komen. Helaas het tegenovergestelde is het geval zo te vernemen. Ik denk dat ik nu met 60% zekerheid kan zeggen dat mijn ongesteldheid door gaat breken, zodra het 100% is zal ik het op de lijst gaan aangeven. Ohh wat baal ik, ik had zo gehoopt op een mooi verjaardagscadeau, maar aan de andere kant heb ik het nu gehad en verpest ik mijn verjaardag er niet mee. Ik begin al lichtelijk naar mijn volgende cyclus te kijken. Komt dan op zich ook wel weer goed uit. Tijdens mijn vruchtbare periode zitten we net op de camping, wat een betere sfeer om dan.....................te gaan klussen.
goedemorgen meiden!! Rimar: dat hadden we niet afgesproken he? Balen, maar kindje verwekken op de camping lijkt me ook erg leuk!
Goedemorgen.. Pff druk gehad met met werk, uitstapjes enzo.. ben nog nooit zolang hier 'weggeweest' hihi ik heb jullie gemist..