Ben trouwens aan het wachten op m'n visite.. vandaag lekker vrij Wordt niet buiten zitten zo te zien..
klopt het dat ik zoveel negatieve test zie? @surf: ik zie je ook groen staan. Hoeveel dagen voor NOD heb je getest? Je hebt misschien al geantwoord maar vind het niet onmiddellijk terug, sorry! Hoe het met mij gaat. Wel: Ik werd vanmorgen een half uur voor normaal tijdstip wakker: 36.4. Terug in slaap gevallen en half uur later: 36.7. Weet nu niet wat ik moet ingeven Voor de rest voel ik me nogal belabberd. Ik bibber, geraakte amper met de fiets op mijn werk.... vreemd gevoel. Och en buikpijn blijft ook, maar ik geloof dat ik dat andere rondes ook heb gehad.
blackeyedgirl ik ga meedoen met jou Zaterdag testen voor verjaardag van mijn mannetje en anders wachten tot nod!
We gaan zaterdag op vakantie voor 2 week maar doe wel met je mee hoor! Mits de duivels er natuurljk niet zijn. Ik duim voor roze!!!!
ik mag ook op rood.. het heeft dus toch doorgezet, op naar de volgende ronde! Veel succes voor de gene die nog moeten testen en hopelijk zie ik jullie niet meer terug in NOD augustus liefs!