Dan zou ik op dag 36 zitten. Dat haal ik denk ik niet. Maar als mn ongi er dan nog steeds niet is, dan doe ik zeker mee.
Dat hangt van jezelf af, je mag gerust meedoen. Wat is je gevoel deze maand, of heb je net zo'n lichaam die je regelmatig voor de gek houdt zoals de mijne
@rimar: Ja ze hebben inderdaad DNA/chromosomen test gedaan, die was gelukkig voor ons negatief! Die uitslag was erg spannend! Volgens de gyn was dikke domme pech! Hopelijk gaat het de volgende keer wel goed , al zal ik de volgende keer wel wat meer gespannen zijn, je weet dan dat het ook fout kan gaan en dat lijkt me heel erg spannend! Weet iemand hoe het trouwens in zijn werk gaat mocht ik weer zwanger raken? Moet ik dan gelijk de gyn bellen? Volgens hem mocht ik niet meer naar de VK en in het ziekenhuis bevallen (helaas). Mm as weekend testmararthon, ik hoop dat er veel ROZE bijkomt dan! Liever natuurlijk nog eerder!
@ bloempje: welkom.Ik hoop dat het nu toch wat sneller gaat als je al zo lang gestopt bent. Als bij gyn alle onderzoeken goed waren betekend dit dan dat je nu op eigen kracht weer moet gaan proberen? @ moedervanQY: ik hoop voor je dat het zo snel weer raak is. @ Kris: ja soms is het best raar wat muziek met je kan doen. De eerste keer dat ik slaap maar van Marco Borsato hoorde had ik de tranen in mijn ogen staan. Heb ik nog vaak, maar gelukkig niet iedere keer. @ surf: super hoe je zoon zo geinteresseert is in de simpele dingen waar wij niet meer bij stil staan. @ angel: ik zie dat je temp raar doet. Vanmorgen temp dus weer laag, maar FF geeft toch je ei op CD12.Trouwens als je bijv vanmorgen je tempverhoging had gehad dan zou gisteren je ei zijn geweest. Maar ja bij mij doet FF ook wel eens raar. @ leeuwtje: wat een omgekeerde wereld he, jij wil je ei en ik wil mijn ongi! Eerste dag is trouwens de dag dat je helderrood verliest. @ BEG dat gevoel van lang niet ongi worden en het niet meer weten ken ik helaas ook. Al was ik een stuk relaxter met mijn langste cyclus (96) als met mijn tweede cyclus) Ik ben benieuwd hoe het verder met je temp zal gaan. Het ziet er iig goed uit. @ angel: ik geloof dat je bij FF ook een temp buiten beschouwing kan laten zeg maar. Dat die dus niet meegenomen wordt met de berekening. Dan zou ik die van gistere iig weglaten. @ dolphin: balen dat je man zware griep heeft. Beterschap voor hem. @ rimar: balen meid. Ik hoop dat het toch niet gaat doorzetten. Stuur de duivels maar mijn kant op. Ik wil wel! @ BEG: eindelijk je langverwachte regen dus! @ arka: ik zou de 36.7 aanhouden. Die is op het normale tijdstip gemeten. @ ongi dames: balen hopenlijk deze nieuwe ronde meer succes! @ lindav: balen dat je moest laten afbreken. Ik hoop dat je het een plaatsje hebt kunnen geven. Heel veel succes met zwanger worden. @ nega testers: ik hoop dat jullie toch snel op roze mogen. En anders snel duidelijkheid ik weet hoe vervelend is om nega te testen en geen ongi te krijgen @ linda: ik weet ook niet hoe het gaat als me zwanger mocht raken. Ik zou voor de zekerheid denk ik de gyn bellen. @ hier: nog geen ongi. Wel temp 0.2 omlaag, maar dat wil bij mij niet veel zeggen. Vorige cyclus ging op dag van ongi ook 0.2 omlaag,maar kwam toen wel onder de 37 en nu niet. Er zit niets anders op dan wachten. Vanmorgen ook nog naar HA geweest ivm darmklachten en nu moet ik naar de "darmendokter" om het maar simpel te zeggen om te kijken wat er aan de hand is want zij vindt niets.
Hier een hele dikke bui en mijn wasje hangt buiten. Was bijna droog toen ik naar de stad ging. Balen nu kan het weer in de droger Regent te hard om het al uit te gaan halen.
Och wij hebben op dezelde dag eisprong gehad!!! Ik zal zelfs maar op10 dpo zitten. Naar 't schijnt is er zo'n predictortest dat al 6 dagen voor nod positief test.... Misschien ga ik die proberen te pakken Wauw jouw tempcurve ziet er een stuk mooier uit dan de mijne. Heb je mijn temp van vanmorgen gelezen. Welke temp moet ik er volgens jou inzetten 34.4 of 36.7? xxxxxxxxxxxxxx
hoi zethu, temp omlaag? hoop dat het een goed voorteken is. Oei vreem om dat iemand toe te wensen. Nog liever positieve test natuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Had het beter direct in de droger kunnen doen maar ja weereigenwijs he. Zelf ook hele kletsnat terug uit de stad. Zal even broodje eten met leverworst. Mag nu nog.
36,7 denk ik heb dat af en toe ook hoor, maar als ik er tussentijds uit moet om te plassen dan pak ik mijn eerdere temp, blijf ik liggen, dan pak ik mijn latere
zeg blackeyedgirl hoe krijg je die banner van fertilityfriend hier? Is wel interessant met dpo en zo... of moet je daarvoor vip-member zijn?
ja lekker he die temp omlaag. het is idd hier vreemd om een ongi toe te wensen, maar een positieve test zit er gewoon niet in, daar geloof ik niet in. Dan zou ik tijdens de provera een ei moeten hebben gehad en als ik mijn vorige cyclussen vergelijk dan klopt dat niet. Ik heb namelijk iedere keer een maand voor mijn ei spotting gehad. En dat is nu 3 weken geleden bij mij de laatste keer. Dus kom maar op met die ongi, wel idioot hoor loop je iedere keer naar de wc te rennen maar totaal geen kleursverandering met afvegen.