Gefeliciteerd, eindelijk weer meer roze erbij deze maand, dat er veel mogen volgen. Hoe is het met je misselijkheid?
Oh hahaha das nou niet echt een 12 uur tijdverschil ofzo. Hoe ik dan de indruk heb gekregen dat jij echt zwaar overver zit weet ik dan ook niet echt. geeft ook niet. vind jij het nou niet spannend met testen? jij mag ook de tiende of niet?
@ BEG: ja gezondheidszorg is duur, maar je wordt er voor gestraft dat je lichaam niet helemaal werkt zoals het hoort. Dat is zo oneerlijk van het systeem. De mensen die een mindere gezondheid hebben hebben over het algemeen ook minder inkomen. @ mamavanRowan: gefeliciteerd meid, geniet er van! @ Kris: in de bergen?
@Zethu, nou ja, de rest van jaar kan er niet meer eigen risico af. moest echt hard nadenken wat er in feb was, echt na 5 minuten kwam ik pas op de provera
Ja helaas. Ik kon gisteren toch niet meer wachten en heb getest. Maar nog steeds geen teken van ongi dus heb nog een beetje hoop...
plukplon, ik zal hard voor je duimen *duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim**duim*
@Sebratje: nee, ben helemaal niet zenuwachtig. Ik ga er namelijk gewoon van uit dat mijn ongi vrijdagochtend aanwezig is (of eerder) Temp is al enorm gedaald, plus het feit dat wij maar 1x hebben geklust (waarschijnlijk net te laat). Ik ga voor Augustus met een mooi verjaardagkado @Zethu: Er tegen aan: Munchen
@ wendysunny: ja ben echt blij dat die dingen bestaan. Dan krijg ik tenminste ook een kans op een kindje. Mijn cyclussen zijn trouwens niet alleen lang, maar ook zeer onregelmatig. @ BEG: ja dat vind ik zelf ook zo jammer van die Eigen Risico, zo komen in juli ineens met een rekening van feb en ze zetten niet duidelijk neer wat het was. Zo kreeg ik eind juni een kostenoverzicht, was niet eens duidelijk dat het van het eigen risico was. Er stond alleen dat iets niet voor vergoeding in aanmerking kwam. En ik wist zeker dat dat wel zo is. Maar ja ik heb zelf voor mijn eigen zorgverzekeraar gewerkt 3 jaar geleden, en toen stond het er nog onduidelijker op. Ik heb ze er wel op gewezen dat ze dat in die 3 jaar wel hadden mogen aan passen.
kris, wanneer ben je jarig? ik de 29ste en zou het ook top vinden als ik de visite (lees goede vrienden en naaste familie) kunnen vertellen dat susy een brusje krijgt