ach... ik ga voor een kindje in maart april of mei (liefst in maart)..... leuk een voorjaarskindje... dus wie weet
Waar heb je deze tekst eigenlijk weggehaald? Het zet nl nog steeds niet door, kan natuurlijk altijd nog. Heb wel iedere keer bij afvegen lichtrood op papier en inmiddels ook iets in maandverband. Ben benieuwd hoeveel bloed je zou mogen verliezen zonder dat het foute boel moet betekenen. Buikkrampen zijn weer stukken minder, eetlust is weer veel beter. Dit soort onzekerheid is niets voor mij eigenlijks, of gewoon wel of niet. Niet dit soort vage toestanden.
Ja idd. Het is ook het beste om daarvan uit te gaan, maar je wil zo graag he. Dus dan toch maar eerder testen, ook omdat ik van die aparte klachten had.
@ zethu: ik had hiervoor mirena en was daarmee nooit onmgesteld.... en nu ben ik na het verwijderen nog maar 1 ong geweest.... was meteen de week erna.... nu maar hopen dat het zo blijft. Ik duim voor je dat het helpt!!!!!!!!!
haha daar stonden we altijd in de file als we op vakantie gingen. We zijn een paar keer net onder Munchen op vakantie geweest, maar meestal in Tirol. Maar ja dat is ook al weer lang geleden. 16 jaar geleden ben ik voor het laatst mee gegaan met mijn vader. (bah wat klink ik nu weer oud zeg!)
o ja: hier was de misselijkheid over.. beginnen nu de borsten te tintelen.. misschien wil ik wel TE graag! Ben allang blij dat de misselijkheid nu over is... heeft bij pieter 8 mnd geduurd.... heel lang dus o ja: daar zijn hele goede pilletjes voor.. dus ben je misselijk .. loop er niet te lang mee door hoor
Pas maar op dat je lichaam je niet voor de gek houd omdat je zo graag wilt, daar kan ik over meepraten.
pfff heb me net eens zitten berekenen, als Clomid 50 niets wordt zit ik net met mijn verjaardag aan Clomid 100 Of ik ben er dan net vanaf. Helemaal afhankelijk wanneer mijn lichaam nu eens besluit ongi te worden