Hai!!! -politiebericht- Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat de NOD-politie hier hard nodig is! Dus hier een streng optreden van de NOD-politie: Meiden die al veel te vroeg hebben getest voor hun NOD: FOEI! Zoals gemerkt zijn jullie er al voor gestraft want wij hebben ervoor gezorgd dat de testen helemaal wit bleven (voor straf nep-testen neergelegd door een medewerker). Nu hebben wij gemerkt dat er teleurstelling heerst door het vroege testen .dus meisjes: NIET MEER TESTEN VOOR NOD! Als je zwanger blijkt te zijn, word je dat tóch niet meer of minder! Als het goed zit daarbinnen kom je daar vanzelf met een paar daagjes achter! En dan is de blijdschap dés te groter -Einde politiebericht-
krampen dat heb ik maar heb dat andere maanden misschien ook en herinner me dat ik dat ook had toen ik zwanger was van mijn eerste ik liep om de 5 minuten naar het toilet omdat ik vreesde dat de ongi er alsnog waren
Ìkke heb ook een lijsie! 1 vermoeid en futloos 2 slecht slapen 3 regelmatig plassen 4 gevoelige borsten, zo af en toe een steek of gevoelig bij buikligging 5 (sorry) winderig, is echt niet grappig meer 6 snel vol van eten en een half uur later een vreetbui 7 kort lontje, ben snel op de kast te jagen hmm klinkt beetje dubbel dacht ik zo, of ongi, of roze...... LET IT BE ROZE!!!!!
Chips! Ben betrapt! Nee, als het nou een andere maand was had ik het ook niet gedaan zo vroeg, hooguit 1 dag voor NOD. Maar kunnen zelf zorgen voor mijn grootste verjaardagkado, dat is wel heel erg leuk.
@mamavanRowan: gefeliciteerd!!!!! Leuk bericht heitje! De NOD-politie is hier nogal streng zo te horen! Ik heb mezelf voorgenomen om pas op zaterdag (25e) te testen, als ik dan nog niet ongesteld bent tenminste, dat is 5 dagen na mijn NOD..als ik het tenminste volhoud
Hier alles prima! Weer een regenbui! Vraag me wel eens af hoeveel het kan regen in een maand ahhahaha. Voor de rest op ZP natuurlijk weer ouderwets gezellig!
ik heb helemaal geen zin om iets in huis te doen. Heb me de laptop maar op de strijkplank gezet en ben aan het vouwen. Maar goed ook want nu kon ik flink in de lach schieten om het politiebericht!
heb trouwens al 2 voor 5 kv testen klaar voor zondag en als ie toch twijfelig is gooi ik er een dag later die van cb tegenaan. oooooh ze branden me in de kast haha. vanavond maar snel in de caravan leggen dacht ik zo
zou ik knap vinden als je zo lang kunt wachten, ik kom dan terug van vakantie en verwacht dan wel roze he!
BEG je hebt gelijk hoor.. en.. wat is er nou leuker om iets te doen als het eigenlijk niet mag.. *fluisterd anders hoort de politie het*
Hahaha, die was ik vergeten ja Loop wat af te gassen hier En het ene moment moet ik ook mezelf dwingen te eten, omdat ik soms misselijk ben, en daarna ook vreetbui
zethu kan me ook echt nergens toe zetten. het regent hier bijna continu dus de caravan poetsen heb ik maar even gelaten voor wat het is en de was is al klaar. badkamer was me even te veel werk dus weer lekker op de bank gekropen met de flaptop