@ Zethu: Het erge is dat de rest wel redelijk bruin is. Maar met een jurk of rok aan, lijkt het net of ik witte kousen aan heb hihi
Bij mij zijn mijn armen borst en bovenrug (en uiteraard gezicht) behoorlijk bruin en de rest is zo wit als maar zijn kan
Ja hoor ik blijf wel, maar ga ook naar augustus. Ik heb net mijn banner weer aangepast. Ik ga op voor een vakantiebaby, heeft ook wel weer wat. Helemaal omdat mijn man vaak vroeg uit de veren moet en wij met name in de eerste vakantieweek dat we weg zijn uitgebreid kunnen gaan klussen. Hihihi, hij zal heel blij met mij zijn
We zouden het ook erg klein houden...maar ja als je alles kunt winnen...kansje waard vind ik en zeker omdat het door marco gedaan gaat worden!!
Die van mij was groot, kom uit een grote samengestelde familie, we zaten in nogal wat verenigingen, vrienden en bekenden. Hebben wel e.e.a. gesplitst hebben grote receptie gehouden en zijn met een kwart daarvan verder gaan feesten. Was een hele leuke/mooie dag. Maar als ik nu voor de keuze zou staan zou ik het ook heel klein doen.
bannercheck, heb even mijn banner aangepast hij was exact dezelfde als mamatje77, nu iets meer verschil, valt beter op
@ rimar, ik had het gezien bij anderen, die hadden het zo groot en massaal gedaan, die werden geleefd. Nu hebben we alles bewust meegemaakt en iedereen ook gesproken, ook erg belangrijk. En ik wilde alleen de mensen die voor ons belangrijk waren erbij hebben. Nou is dat nog niet helemaal gelukt. Maar dat is een ander verhaal hihi.
Tip: Pas even de loungesite aan met jullie eigen namen. Met zoeken C en Schagen worden er al 2 weergegeven.
Gelukkig hebben wij grotendeels alles volgens onze eigen kop gedaan, ons niet echt aan de regels gehouden, ahum... dat hoort toch niet zo?? Nou en wie trouwt er vandaag? Jullie. Juist, dus......het is onze dag en het gaat op onze manier, duidelijk?8)
In dat opzicht maakt het dan ook niet uit of je groot of klein trouwt, er zal altijd wel iemand zijn die hun eigen zin proberen door te drijven En dan moet je idd maar zien wie er dan de langste adem heeft hihi
wat bedoelen jullie met de testmaraton... allemaal tegelijk?? lijkt mij leuk!!! maar ik maak voorlopig geen kans denk ik