NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Waarschijnlijk ga ik van het weekend weer testen, denk zaterdagochtend (mocht het dan nog nodig zijn natuurlijk)

Bij jou is het ook spannend Surf!!

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Surf, Tja... roze zegt nog niets he? En eigenwijs zijn mag... En je hebt natuurlijk wel erg vroeg getest... FOEI! Het kan ook je innesteling zijn... Spannend hoor. Ik hoop het!

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    *bannercheck*

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    mn moeder zei ook al via skype dat ik er zo goed uit zag... toen ik de laatste keer zwanger was, zag ze dat ook al aan me voordat ik getest had, toen zei ze ook al van die vage dingen, als wat zie je er goed uit, en heb je droge lippen?? lekker vaag, en nu dus weer... hmm, tja, maak mezelf gek, terwijl ik gewoon moet afwachten (maar dat kan ik zo slecht...)

5. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @muurtje: nou ik denk dat ik vandaag of morgen mn nod heb, maar omdat ik zondag nega had getest heb ik mn banner iets opgeschoven omdat die geen overtijd zijn kent...

6. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @pooh: spannend hoor! knap van je dat je het zolang kan volhouden (als het lukt natuurlijk hihi) , maar je hebt dan vast een prachtige posi test in handen!

7. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    pff ga even naar de wc, hopelijk niet nog meer roze...

8. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    gelukkig niets meer :)

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    hihi

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    hmm ik klets in mn eentje de blz vol... oeps

11. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Laten we het hopen! K moet de hele week nog werken, dus ik heb gelukkig genoeg afleiding. Ik moet dan ook vroeg op, dus dan is het niet fijn om gehaast te moeten testen.
    Een geluk bij een ongeluk zeggen we dan maar!

Ik heb ook hele rare steken...het is niet echt een ongesteldsheidskramp, maar meer echt korte steekjes aan de linker en rechterkant...kan het niet echt plaatsen.
    Maar ik ga er nog steeds wel vanuit dat ik gewoon ongi ga worden hoor, anders is de teleurstelling zo groot...

K vind trouwens wel dat er wat meer ROZE op de lijst mag hoor!

12. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ tante: een hele dikke knuff hier uit het zuiden. Dit hadden we allemaal niet gewild. Heel veel sterkte.
    @ xxsylviaxx: welkom, ik ben ook sinds nov 2008 gestopt, echter doordat er bij mij 4 jaar geleden pco is vastgesteld zit in ik de medische molen (ook bekend als MMM)
    @ surf: balen van het rose. Stuur ze maar naar mij, ik wil ze wel op bezoek!
    @ xxsylviaxx: ik heb die van mij van fertilityfriend, waar ik ook mijn temperatuur bij houdt.
    @ muurtje: heeeeee gelukkig, daar ben je. We misten je hier al. Hier gaat het wel, ongeduldig aan het wachten op mijn ongi, dan kan ik verder.
    Hoe gaat het met jou?
    Oh ik lees nu dat je zo moe bent doordat het vorige week zo druk was. Gelukkig dat je nu een beetje kunt rusten dan!
    @ surf: gelukkig geen roze meer bij jou. Heb je ze al naar mij toegestuurd dan? Zeg anders maar dat ze met een raket naar mij moeten gaan!

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    ik wil ook meer roze
    ik probeer iedereen vol te stoppen met roze koekjes en muffins, maar helpt nog niet echt hihi

14. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ BEG: ik wil ook meer roze, zal wel een compensatie zijn omdat ik deze maand toch nog niet op roze ga

15. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja de lijst kleurt nog niet echt mooi deze maand, we moeten echt ons best gaan doen er nog iets van te maken, dus mijn voorstel is: iedereen vanaf nu ROZE en geen andere opties mogelijk!

@zethu: ja ik heb ze verteld naar jou te gaan, nu maar hopen dat ze luisteren... zijn we allebei blij!

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ooooe dat ziet er lekker uit BEG! hoewel ik wel een beetje misselijk zit te zijn hiero...

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Tante: dikke knuffel voor jou!!

Muur: haaaaaaai! Hoe is het met je? En met je kiezeltje? Lees dat je een paar drukke dagen hebt gehad!

18. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    oeh BEG dat is helemaal niet goed voor het afvallen!

Deel Deze Pagina