Heeeeeeeeeeee Muur, ik miste je al. Slapen is goed voor je beeb maar doe je wel voorzichtig met jezelf? Hoe is het nou? Krijg je al meer buik? Wanneer heb je je volgende echo? Wat stel ik weer een hoop vragen.......solly, ben gewoon nieuwsgierig. Surf, wat raar eerst een roze veeg en daarna niets meer........je zou zeggen........toch? Ik duim voor je hoor! Mensen waar blijft al dat roze nou? even ego ik heb al 2 a 3 dagen een opgeblazen buik met krampjes. Ik zit volgens mij nog tussen de 6 en 9 dagen voor mijn ei. Moet wel een joekels ei worden als ik hem nu al begin te voelen! Heb mijn ventje zover dat we deze maand iedere dag klussen hihi. Morgen voor 3 dagen op kamp met de kids, slopend vind ik dat.....maarja das ook maar 1x per jaar. Moet ik wel 2 dagen zp missen. Balen. Zorg maar voor veel roze als ik terug kom, oké?
Hey BB! Van krampjes snap ik ook geen r**t....heb het ook op de raarste dagen in de maand! Hoop niet dat het een vroeg eitje voor je is! Veel plezier op kamp in ieder geval! En je zou haast denken dat er een stortvloed aan roze binnen gaat komen toch, het roze-gehalte is nu nog zooo schraal!
@ bb10: owh leuk kamp, maar je zal daarna zeker wel kapot zijn he. Tja dat rare gevoel kan ik niet verklaren voor je. @ BEG: light? Als in geen calorien? Nou laad me dan maar vol zou ik zeggen (hihi)
@BEG, ja misselijk... sinds een dag of 3 af en toe... Gisteren was het echt erg, en toch honger de hele dag... en superlabiel... moet echt overal om huilen... voorbeeldje: gisteravond wilde ik gaan koken, maar ik was vergeten de gehakt uit de vriezer te halen, ik wilde het gewoon in de pan laten ontdooien, komt mn vriendje thuis en die zegt, nee joh, dan eten we toch zonder vlees deze keer, het lukt echt niet meer om dat zo snel te ontdooien. Ik helemaal uit mn doen, en vervolgens aan tafel moest ik huilen omdat ik het eten niet lekker vond. (huh??!!, lekker stom!)
@BB10: ik zou voor je weggaat op kamp nog even klussen, dan heb je in ieder geval een voorraadje liggen voor het geval dat je een vroeger eitje hebt...
@ surf: dat is idd een vreemde situatie dat je aan tafel zit te huilen omdat het eten je niet smaakt.
@ Surf: Het klinkt bij jou wel heel erg als.........zwanger?? K hoop het voor je!! Ik zal die duivels wel even verdrijven * gaat te werkt met citroengeur, knoflookbollen, pepperspray*
We klussen vanavond, morgen vroeg voor ik ga en donderdagavond kom ik thuis slapen (onder het mom van vriendlief verzorgen met zijn been ehum) en dan klussen we natuurlijk weer. Zo hoeven we geen dag over te slaan! Ben maar niet bang als het aan mij ligt missen we dit ei echt niet.
hihi jullie zijn lief! naja, we wachten het gewoon af... als er vandaag niets doorzet, ga ik mssn morgen nog een testje doen, even horen vanavond wat mn vriendje ervan vindt... wil het graag samen doen nl. Maar goed, eerst vandaag nog maar 'droog' doorkomen...
Goedenavond dames. Over moe gesproken, ging vanmiddag op de bank zitten en opeens schrok ik wakker. Heb ik gewoon een half uur geslapen. He Surf wat ik me af vroeg hoe is het met de Michael gekte daar bij jou? Zat je er al toen hij overleed? Weet het even niet meer.