@BB10: heel goed! mooi geregeld dan, hihi ,komt helemaal goed deze ronde, ik voorzie een heeeeeeeleboel ROZE!! als we maar genoeg roze gebakjes eten en klussen, komt het goed hihi
@susan: nee we waren er toen nog niet, maar we merken er niet veel van hoor... we zijn zondag naar Hollywood geweest en daar natuurlijk even zijn ster bekeken op de walk of fame. daar was het wel druk! ze hadden er een hekje om geplaatst en er stonden 2 bewakers bij om het een beetje te regelen allemaal. Er lagen allemaal bloemen enzo, ik heb n foto kijken of ik het erop krijg...
Ben vanmiddag na de kapper geweest en heb daar 2,5 uur gezeten. Ben van kort zwart naar super kort blond gegaan. Heeft even geduurd maar is wel super geworden. Even een paar keer wassen en dan is de kleur optimaal
@ Hemeltje lief! Ik probeer de site bij te werken en hier te lezen... maar ik hou het neit bij! Het is TE VEEL! ARG! hihi He! Wat is er met tante gebeurt?!? Please tell mie!
He Muurtje al weer 10 weken bijna wat gaat dat super snel. Hoe gaat het met je? En met de kwaaltjes? Hier morgen een testje doen, heb een goed gevoel ben nooit meer overtijd geweest na het ontpillen. En heb super veel goede kwaaltjes
@ arka: tempkaartje ziet er goed uit en dan ook nog eens die klachten! @ pooh: hoe lok je de duivels je eigen kant uit? Dan zet ik die klaar hihi @ BB10: haha naar huis om het "been van je vriend" te verzorgen. Je weet toch wel hoe ze het vroeger noemden? Je gaat dus ook echt een been verzorgen hahahahaah @ arka: links bij sharing, tickers. Daar kan je je banner van FF maken. Heb ik vanmiddag ook gedaan! @ surf: Ben zo benieuwd bij je. Het moet haast wel raak zijn.
bedankt voor jullie reacties, gezellig forum hier, er word lekker gekletst, heerlijk. nog een vraagje; hoelang na de eisprong zou de innesteling plaats moeten vinden? en waaraan kan je dat merken?behalve bloedverlies dan @surf; spannend!!dat word vast een slapeloze nacht
klopt het nu? Muurtje!!!!!!!!!!!! Hoe gaat het met je?? Ik zal ook eens meekijken met jullie op welke post in de viering te volgen?
@ arka: ah je hebt het al klaar, mooie bloempjes! @ muurtje: tante had vandaag FM, weer niets te zien. Nu moet ze maandag bloed laten prikken op progesteron. Ze baalt enorm en is kwaad op haar lichaam.
@sylvia: volgens mij kan je de innesteling niet echt merken. Hoewel sommige vrouwen het voelen door een nare steek in de baarmoeder. Je kan wat bloedverlies hebben, maar hoeft niet. Meestal is de innesteling 5-10 dagen na je eisprong, maar kan dus ook iets eerder of iets later, het wisselt gewoon heel erg per vrouw en ook nog eens per ronde, dus kortom, je kan er bijna niets zinnigs over zeggen, alleen maar speculeren, helaas!