@ sylvia: hier is het zeker gezellig. innesteling kan 6-10 dagen na ei zijn. Niet iedereen merkt een bloeding, het is zelfs maar zelden. Als je tempt dan zou je een tempdip bij je innesteldag kunnen zien. Zover ik weer zou je er verder niets van merken @ arka: ah jawel zeg, het ziet er zo goed uit @ BB10: idd het derde been. Zo grappig hoe ze in vroeger tijden om dingen heen draaiden he.
Oh! nee! TANTE! OH! F*CK! Nee toch! Hoop dat ze snel eitjes gaat krijgen! DAt gesodemieter! @ Hier? Nu, heel wisselend. Pies me rot voor MvM. Flessen vol. Misselijk zo nu en dan. En zin in B en J ijs! GEloof dat ik ff snel in mijn pijama naar de winkel race... ben zo terug!
Het zit Tante Marz ook niet echt mee. Hoop echt voor haar dat ze alles een goed plekje kan geven. En nu snel eens positief nieuws krijgt met betrekking tot haar kinderwens. Gun het haar zo. Sterkte Tante mocht je dit nog lezen.
Nog even dan... DAN IJS! bij 3 dagen kan ook al! Had ik! Misselijk die dag, pijn aan tepels bovenbenen, kuiten... en gerommel onder in de buik. Daarna niets meer... tot ik teste... POSITIEF!!! WHAAHA niet verwacht. Dacht dat t loos allarm was. Ga nu ijs halen... raak van slag. Tot over 20 min... denk ik of eerder!
@ BB10: leuke nieuwe avatar! @ muurtje: ja ik vond ook dat tante snel een ei moest krijgen. Als ik het iemand echt van harte gun is het zij wel (niets negatiefs tov anderen, maar ze is al zo lang bezig en heeft al zoveel tegenslagen mee moeten maken, het is gewoon oneerlijk) haha ik zie je al in je pyama naar de winkel gaan. En zoveel zin als jij in B en J ijs hebt, heb ik zin in chocola! (ONGI KOM NOU!)
Oh ijs daar heb ik nu ook wel zin in. Ik denk dat ik maar lekker gezond ga doen en de halve watermeloen die in de koelkast ligt maar eens ga verorberen. (ook roze!)
ach ja een mensen/vrouwen lichaam doet rare dingen en kan je zo voor de gek houden Ik had pijnlijke tepels en nu niet meer blauwe addertje maar heb ik altijd na me ei en voel nu steken en jeuk gevoel . En heb een lichte streep van navel tot onderbuik maarja miss nog restje van me MK . Laat me iig niet gek maken
He Muurtje hoe is het om mee te doen aan MvM? Gaat het er een beetje discreet aan toe? Zonder dat de hele buurt het weet zeg maar. Lijkt mij ook goed om daar aan mee te doen maar heb een super nieuwsgierige buurman vandaar.
@susan: bij mijn zw ging het heel discreet MvM, ze kwamen de flessen ook niet ophalen, maar je kon ze zelf wegbrengen naar een depot op het moment dat jij dat wilde (wij deden dat in het begin dus 's avonds (was in het najaar, dus al donker), dus dat was geen probleem...
@surf; dank je wel, dan maar gewoon afwachten ben ik bang het is ook zo spannend allemaal, zou het liefst nu al testen maarja weet ook wel dat t geen zin heeft wel fijn om hier met vragen terecht te kunnen en te weten dat je echt niet de enige bent, maar gewoon 1 van de zovelen
@sylvia: ja dat is fijn he! ik vind het ook zo fijn dat je elk kwaaltje, of dingetje of gevoelentje kan delen, want iedereen zit in hetzelfde schuitje! je kan lekker blij zijn, even lekker zeuren of gewoon meekletsen, heerlijk!
@ Surf: oke dat lijkt mij ook wel wat. Het is toch een goed doel waar je het voor doet. Maar he bniet zo veel zin om al die flessen hier bij de deur te hebben staan.
@surf; ja idd, helaas krijg ik uit familiekring weinig steun(ik had maar eerder moeten beginnen, dan had het wel gelijk gelukt) vreselijk zulke reacties, ben 28!!!! @iedereen; wat gaat dit forum snel, hoe hou je het bij?
pff lekker zeuren hier hebben de mannen er ook geen last van heerlijk Kan iemand de tijd ff 11 dagen vooruit spoelen hahaha