Roladers zijn ook heel irri voor de prikker. Heb d'r ervaring mee. Al zeiden sommigen dat ze roladers hadden, maar had ze toch zo geprikt!
Bij mij rollen ze als ik me te druk maak gelukkig stoppen ze na 1 keer en dan komt er een ander prikken .
geef mij maar puur jummiee * heb nog steeds liteken wefsel van dat stomme prikken en dan doet het extra zeer * Maarja ze zijn erg lief in het Ruwaard hier hoor
Zo dames wat zijn jullie op dreef, ga even een wasje in de machine stoppen kan ik meteen 3 pag. bijlezen. Hier staat mijn broek op knappen als ik zit terwijl hij afzakt als ik sta. Mijn buik ploft echt de laatste dagen 's avonds niet normaal. terwijl ik bijna niks eet want ik zit zomaar vol. Mag de dag ook 9 uur vooruit dan kan ik testen!!
dank voor de reacties voel me ineens stukken beter (en jonger) wat vreselijk voor tante zeg, hoop dat ze dan binnenkort eens een keer goed nieuws te horen krijgt
Heb ik bewust iets anders op gezet omdat ik genoeg heb van al die MJ-hype, lees ik hier nog over hem! haha. Zolang ik dadelijk maar 90210 kan kijken!