Ik ga trouwens zo ook richting mijn bedje. Wil mijn boek uitlezen voordat we het weekend richting NL vertrekken. Ik heb het boek geleend van mijn schoonzus en dan kan ik het gelijk terug geven. Moet nog een paar hoofdstukken en het is heerlijk spannend!
Net door alle pagina's heen gespit haha, wat een geklets, maar ook op msn hangt het weer vol moest even wat foto's doorsturen en meteen weer 5 velden open staan Hoop iedereen zo af te sluiten zodat ik weer mee kan kletsen hier
- Surf, 26 jaar, volgende week 27, 2e kindje, Noord-Holland - Muurtje, 32 jaar, 1e kindje (zwanger), Zuid-Holland (stiekem op t lijstje erbij. hihi) - Arka, 25 (over enkele maanden 26), 2e kindje, Belgje - Melanie, 30 jaar, 1ste levend kindje (Heb in feb. MK gehad), Spijkenisse - Susan27, over 3 weken 28, 1e kindje, Overijssel - blackeyedgirl, 27, einde van de wk 28, 1e kindje, ZH - Sylvia, 1e kindje, Zuid Holland - Zethu, 32 jaar, 31-8 33 jaar, 1e kindje, Limburg (Sittard) - Linda, 26, 1e kindje (na kindje wat geboren is met 23 weken met niet levensvatbare afwijking), Zuid-Holland - Ricmar94, 36 jaar, 1e kindje, Drenthe - Sass, 28 jaar, 1e kindje, Gelderland - Leeuwtje83, 25 jaar, 1e kindje, Christchurch (NZ) - Angel79, 29 jaar (volgende maand 30), 4de kindje, Limburg.
zo even geskyped met mn ouders, maar het ging niet helemaal goed... zij hoorden en zagen mij wel, maar ik hoorde hun alleen maar zag ze niet... was wel jammer, vooral voor Thijmen die klimt zowat de laptop in als ie zn opa en oma ziet, zo schattig, nu hoorde ie het alleen, dus dat snapte hij niet zo erg, waar ze nou waren...
Ja ik merk het, het gaat niet meer zo snel dat de pagina's zich blijven aanvullen tijdens het lezen hahaha
welterusten nog voor alle meiden die net afgesloten hebben... @angel: goedenavond, hoe is het met je?
Ja gaat goed hier, denk dat ik vandaag ofzo mijn eitje heb, dus mannetje straks nog maar een keertje roerbakken hahaha Hoe is het met jou? Leeuwtje vruchtbaar slijm gespot, wiehoe!!!
goed idee angel: laat ze maar werken die mannen... hier alles goed hoor... ik weet niet wat je precies bijgelezen hebt, maar ik had vanochtend wat rozeverlies, de rest van de dag al niet meer, dus houd nog steeds een beetje hoop ondanks de nega test zondag... mn ongie zet namelijk altijd meteen door, en nooit begonnen met roze... bij Thijmen had ik 1-2 dagen voor nod wat rozig/bruinverlies... en ik heb nog steeds kwaaltjes: moe, buikpijn, emo, (.)(.) gevoelig, honger, misselijk, kortom ik voel genoeg om mezelf gek te maken...
hee meiden, ik ga ook even op mn bedje liggen...ben nogal moe en nu ligt de kleine er ook in, dus slaap ik even mee... tot later! (of morgen)