Dat klinkt wel echt heel erg goed he, misschien beetje bloed van de innesteling? En zondag nega getest......misschien morgen toch nog een testje wagen? Volgen smij had je je banner langer gezet omdat hij niet overtijd telde toch? Hoeveel dpo zit je nu? ja had alles bijgelezen alleen het onthouden lukt niet zo met bijlezen en msn-gesprekken haha, haal alles door elkaar
Slaap lekker meis en voor mij zeg ik dan tot morgen Ik ga straks lekker douchen en dan ook bedje (incl. vent) opzoeken hahaha, little baby dancing tonight hahaha
- Surf, 26 jaar, volgende week 27, 2e kindje, Noord-Holland - Muurtje, 32 jaar, 1e kindje (zwanger), Zuid-Holland (stiekem op t lijstje erbij. hihi) - Arka, 25 (over enkele maanden 26), 2e kindje, Belgje - Melanie, 30 jaar, 1ste levend kindje (Heb in feb. MK gehad), Spijkenisse - Susan27, over 3 weken 28, 1e kindje, Overijssel - blackeyedgirl, 27, einde van de wk 28, 1e kindje, ZH - Sylvia, 1e kindje, Zuid Holland - Zethu, 32 jaar, 31-8 33 jaar, 1e kindje, Limburg (Sittard) - Linda, 26, 1e kindje (na kindje wat geboren is met 23 weken met niet levensvatbare afwijking), Zuid-Holland - Ricmar94, 36 jaar, 1e kindje, Drenthe - Sass, 28 jaar, 1e kindje, Gelderland - Leeuwtje83, 25 jaar, 1e kindje, Christchurch (NZ) - Angel79, 29 jaar (volgende maand 30), 4de kindje, Limburg - Heitjekarweitje, 26 jaar, 1e kindje, Noord-Holland Hee gezellie, hebben we weer een wie-ben-jij-lijstje! Ikke ook erop!
Haha uhh ja! De administratie! En boodschappen! En misschien voor mn (h)eitje nog een karweitje in bed straks!!
Hey New-Zealand chick! Hier goed hoor! Zit heerlijk op de bank met een reep Milka, die riep *pak me pak me* in de winkel dus ik móest wel, en ik stond al bij de kassa! En jij? Lekker aan het werk??
Hahaha en jij Angel...jij moet straks de ANGEL (lees in nl) van mr Angel veroveren! En zorgen dat ie steekt!!!
Lekker aan het werk idd, geld aan het verdienen en mijn ei moed aan het inspreken. Ik denk dat-ie morgen komt