Leeuwtje hahaha ja ik ga hem zo maar eens opzoeken, voor hij ook nog eens kou vat whuahaha. Maar heb schoonbroertje nog op msn en geloof niet dat die al van plan is naar bed te gaan En vindt het altijd zo zielig om af te kappen terwijl ze het hart aan het uitstorten zijn heitje, tj amijn mannetj eheeft dat normaal gezien ook, maar de dag waarop ik zeg te denken mijn ei te hebben lukt het hem ineens niet meer....vreemd
Hey BB! Ik ga het lijstje voor je aanpassen....als 1 van die andere 2 grappigerds het niet al aan het doen zijn??
Angels: hm ja dat zei je al...soort van prestatie-angst.... Mayday mayday! Going down! (sorry, niet leuk...) Moest denken aan die bij in Alladin...
Ik ga mijn bedje opzoeken, mannie begint te klagen. Lekker slapen voor straks! knuffel voor iedereen!
- Surf, 26 jaar, volgende week 27, 2e kindje, Noord-Holland - Muurtje, 32 jaar, 1e kindje (zwanger), Zuid-Holland (stiekem op t lijstje erbij. hihi) - Arka, 25 (over enkele maanden 26), 2e kindje, Belgje - Melanie, 30 jaar, 1ste levend kindje (Heb in feb. MK gehad), Spijkenisse - Susan27, over 3 weken 28, 1e kindje, Overijssel - blackeyedgirl, 27, einde van de wk 28, 1e kindje, ZH - Sylvia, 1e kindje, Zuid Holland - Zethu, 32 jaar, 31-8 33 jaar, 1e kindje, Limburg (Sittard) - Linda, 26, 1e kindje (na kindje wat geboren is met 23 weken met niet levensvatbare afwijking), Zuid-Holland - Ricmar94, 36 jaar, 1e kindje, Drenthe - Sass, 28 jaar, 1e kindje, Gelderland - Leeuwtje83, 25 jaar, 1e kindje, Christchurch (NZ) - Angel79, 29 jaar (volgende maand 30), 4de kindje, Limburg - Heitjekarweitje, 26 jaar, 1e kindje, Noord-Holland - BB10, 34 jaar, 1e kindje, Waar woont je huis BB?
Ow ff BIJ de weg (btw) ben zoooo benieuwd wat mijn temp morgenvroeg zegt, ik weet die zegt niet veel, maar jullie weten vast wat ik bedoel
Hahahah ikke juist beschEIden hoor! En nu ga ik slapen... zzzzzzzzzzzzo beetje moe! Hoor je dat gezzzzzzzzzzoem? Of is het gezzzzzzoen ??? Of toch gezzzzzzucht van mr Angel?? Die staat zeker nog op de tocht te wachten op zn BIJinnetje! BIJ BIJ ZWAAI ZWAAI! Heb weer ff heerlijk gelachen
Leeeeheeeuuw! Ik geeeheeeuw! Werk ze vandaag meis! En hopelijk betekenen je slijmies écht je eitje!! Joepie! Leeuw is in de race! xxx