ja mensen zijn werken denk ik zal vanaaf wel weer druk worden . Pfff ik krijg mezelf niet uit me stoel hahaha
haha same problem over here, ben eerst altijd ff druk en dan ga ik voor me broodje altijd even rustig zitten. Dochter kijkt dan intussen even teletubbies. Echt momentje voor mezelf. Maar goed dan zal ik ook maar weer aan de was gaan. moet nog strijken *bleh* kom met de lunch weer even spieken. oh is het een idee om het ledenlijstje onder de nod lijst toe te voegen?? dan heb je mooi overzichtje.
Hoezo, ongeduldig op bedtijd aan het wachten? hihi... Je kan m toch eerder ...eh... verleiden. hihi. *knipoog!*
@ leeuwtje: nee ik wordt niet gek van jullie, ik word gek van de stomme lijf van me wat niet wil luisteren. Hoe moeilijk is het nou om ongi te worden? @ surf: de klachten die je noemt klinken goed! @ angel: tja msn en zp samen gaat soms heel moeilijk. maar uiteindelijk kom je er wel hoor. @ heitje: ik zie dat je gisteravond in de late uurtjes nog behoorlijk rijmplezier had. Is wel lachen om dat na te lezen! @ angel: ik zie dat je al 3 dagen exact dezelfde temp hebt! strange. @ leeuwtje: wat fijn dat ze het daar bij jullie gratis testen zeg! Hier wordt het niet eens meer vergoed door de zorgverzekeraars! Mag je gelijk iets van 9 euro dokken, dan haal ik liever 2 doosjes van KV of trekpleister. @ BEG: van mij mag het ook een andere dag zijn. Mss de dag dat ik eindelijk ongi ga worden. (sorry, raak er zo frusti van) @ tante: hoe gaat het nu bij jou meid? Je was er vandaag ook behoorlijk vroeg bij. Ik heb trouwens bewust gaan ZP banner omdat er met mijn ei toch geen hol van klopt. @ ricmar: tnx voor de dikke roze knuffel. Heb dat op het moment hard nodig. @ weer: hier ziet de lucht eruit zoals ik me voel: somber, grijs, alsof er ieder moment iets uit kan vallen. @ hier: zoals jullie al kunnen lezen, nog steeds geen ongi, temp maar 0.1 lager, dus nietszeggend wederom. Waar blijft die ongi?
@Zethu: Gelukkig dat je niet van ons gek wordt, dat zou te erg wezen. Wat betreft je ongi: zit je ergens over in de stress, dat-ie laat is? *Leeuwtje doet een rood (of misschien roze?) dansje om Zethu heen*
Hier op 1 juli echo gehad. Zie album. Hartje, armpjes, beentjes en disco liefhebber, blijkt. Voel eigenlijk mij wel redelijk. Heel erg moe. Maar maak mij weer een beetje zorgen. Heb een paar keer een hele erge steek gehad met het voorover bukken en sinds de laatste keer 3 dagen terug voel ik eigenlijk geen steken of bubbels meer in mijn onderbuik... Probeer er maar niet aan te denken en positief te blijven. Ik heb bv wel last van benen en misselijkheid, vandaar... Ik neem aan dat het dan wel goed gaat. Met 12 wk en 6 dagen weer een nieuwe echo. Dus nog even wachten. 3 weken geloof ik zo'n beetje. Vind het wel spannend... Blijft spannend. Ik hoop dat je je ei snel hebt!
Goeiemorgen dames! Alles goed hier? Heeft er nog iemand getest hier? Wij hebben het nog laat gemaakt gisteren avond Gelukkig ben ik de ochtend vrij. Groetjes cyntje78
@Muur: Prachtige echo's meid! En maak je niet te snel ongerust, zoals je moeder ook zei: symptomen komen en gaan. In Feb heb jij je beebje in je armen
@ leeuwtje: ik heb altijd wel stress. Is het niet door dat ik ziek thuis zit en geen werk mee heb, dan is het wel door de energiemaatschappij die me nog meer in de schulden wil laten steken door een absurde afbetalingsregeling voor te stellen. Niets gaat bij mij op de normale manier. Dus waarom zwanger worden of ongi worden wel? @ muurtje: lijkt me heerlijk om zoiets te voelen.
Feb mama's, ja, gaat geloof ik wel goed. Misselijk, draaierig. Mannen die niets begrijpen. hihi. Maar moet helaas af gaan sluiten. Moet douchen en boodschappen gaan doen en cadeautjes gaan kopen voor buurkind... jarig. KNUF!! Hoop snel op veel roze hier! KNUF!