Hey Angel, Hoe is het met jou? Voel je al iets? Oh, ik las iets over een knuffel voor Tante (voor Zethu begreep ik em al) Was haar fol. meting tegengevallen? xx
Dan ben ik een rare suekes, in Feb werd ik het om 23.00. En de cyclus erna (vorige cyclus) 's middags. en over tante Mars: ja ze had weer geen reactie en ze had een hele botte gyn. Ze heeft kwaad het bloedprikform gepakt en is weggegaan.
hello oef het is alweer middag! Vandaag heel wat minder symptomen. Maar... mijn tempcurve verloopt sinds ei exact hetzelfde als toen ik zwanger was van ons dochtertje.... Man wat zou ik gelukkig zijn moest het deze maand raak zijn. En toch..... ik durf er echt niet op hopen
@Zethu, wat een shit zeg voor Tante... Je zou ook eens een beetje hulp krijgen he.. Thanks voor je antwoord Idd bij mij komt de ongi ook gewoon wanneer ie zin heeft hahah. Soms s'nachts en dan weer s'ochtends.. Hopelijk blijft ie nu een maand of 9 weg. @Arka: Ik duim voor je! Zou geweldig zijn! Ik ken in het Maart forum alleen setti, kan wel wat meer dinnetjes gebruiken aan die kant!
thanx, je bent een schat!!! En jouw banner blijft de komende 8 maanden inderdaad gewoon staan!! Niet gek hoor dat je nog zo onzeker bent meis...over een paar weekjes ben je pas écht op je roze wolk als je op je echo ziet wat een wondertje er in je buikje zit!! *ik wacht wel ff voor je mee!* Hopelijk maakt dat het minder erg..
Hihi ik last juist dat je in zomer vaak 's ochtends ongi wordt! En dat je eitje ook 's ochtends springt! En in de winter dus alles 's avonds..... 8) hmm geen touw aan vast te knopen dus...
Ahhh nou meiden... als je tóch gaat broekloeren, loer dan eerst ff in de wc-pot!!! Vrouw vindt slang in wc-pot 08 juli 2009 AMSTERDAM - Een bewoonster van de Nieuwezijds Voorburgwal kreeg woensdagochtend de schrik van haar leven toen zij een slang in haar wc-pot aantrof. Nadat zij snel naar het politiebureau was gegaan om de politie te alarmeren, gingen agenten met haar mee. De slang zat toen zij bij haar huis kwamen nog in de toiletpot. De agenten schakelden daarop de reptielen- en amfibieënopvang in om het dier mee te nemen. Het gaat vermoedelijk om een korenslang, die niet giftig is maar wel kan bijten. Het dier is ongeveer 50 cm lang en heeft een bruin oranje kleur. Deze soort komt voornamelijk voor in de Verenigde Staten. Hoe de slang in de wc-pot terecht is gekomen, is niet duidelijk.
Meiden ff vraagie: mijn mannetje en ik hebben besloten om tóch nog deze zomer op vakantie te gaan (JIPPIEEEE!) dus we willen wat gaan boeken voor eind juli/begin aug (liefst rond 3 augustus want dan weet ik nét of ik ongi ben geworden of niet!) Alleen we willen niet teveel besteden en toch naar een warm land! (behalve Turkije, al een paar x geweest) wat raden jullie aan? Wilde graag naar Portugal maar zie dat dat best duur is! En Gran Canaria 2 jaar terug al geweest maar dat is ook weer zo ver vliegen... En heb geen verhalen gehoord over Bulgarije of Kroatie ofzo...is het daar mooi? En mooie stranden??
Kroatie is heel erg mooi, vorig haar heel er heet, mooie stranden, heerlijke zon, zee, strand vakantie, maar bij 35-40 graden te warm om verder te gaan kijken. Tenminste volgens mijn broertje, die is daar nl vorig jaar naartoe geweest.