Wat zie ik nu??? Ben jij zwanger??? WOW, wat gaaf!!! Het is je zo gegund!!! GEFELICITEERD!!! Liefs Knorretje en kleine big!
goeiemorgen allemaal! @mamatje77:wat fijn dat je zo'n prettige gyn had! en ze gaan ook meteen vanalles doen! das ook erg lekker! weet je tenminste hoe je cyclus in elkaar zit, wanneer je eitjes komen enzo! hopelijk heeft het meteen resultaat en mogen ze blijven zitten!
Hoi ik is er ook weer . We hebben de hele middag lekker liggen poedelen in het zwembad nou ja poedelen, ik en me mam hebben het hele bad op ze kop gezet op een gegeven moment lagen de badmeesters er zelfs in hahaha .. We hebben zo ontzettend veel lol gehad, zo'n grote band en dan er op springen met je kont met als resultaat dat je omkieperd hehe... OP een gegeven moment ging ik samen met me moeder op 1 band met als resultaat dat we telkens omklapten en zelfs onder water aan het lachen waren,, heb er nog buikpijn van.. En ik heb hele middag niet aan die hele molen gedacht Heerlijk.. Morgen lekker vissen met me ventje.. Nu echt genieten!! Klaar basta maar eens wat minder nadenken en piekeren..
@tassie Spannend, we zitten in het zelfde schuitje, zie mijn banner. Ik kon mij niet meer inhouden gisteravond, 2x een test gedaan en 2x een lichte streep ( op de juiste plaats ). Ik kan het nog niet helemaal geloven maar van binnen ben ik toch al wel erg blij, betrap mezelf erop dat ik steeds loop te
zo krieltjes en vlaamse groenteschotelmix staan op merk wel dat ik nieuwe koekenpannen moet hebben . Alles koekt aan :S Maar had ineens honger kon niet eens wachten heb al vast een bammetje gegeten
Hihi ik ben ook al aan het eten.. We krijgen vrienden op bezoek die komen mee eten.. maar pas om half 7 en ik heb nu al honger!!
Hallo! Ik zag dat er een aantal dames zijn met streepjes... en dat betekend ZWANGER!!! heeft mij ha gezegd. hihi. Dus GEFELICITEERD! EN en... meestal worden foto's ge-eist... om lijntjes te turen... Maar dat heb ik ook nog niet gezien... dus! Waar zijn de foto's!! Foto's lijntjes turen!! FOto's!
ja ik wil ook foto's zien! want op mn eigen test is niets te zien dan maar van iemand anders iets moois bekijken!
Ja! Dan kan je misschien hcg snoepen. hihi... Oh ja! Misschien dat dit ook helpt! hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg