FOTO's! hihi! en dat die dan veranderen op een gegeven moment in die echo foto's net als bij mij! JA! Dat is wat we willen! hihi!
Hallo meiden, hoe is het hier? Er is niet zoveel veranderd zo op de kalender te zien he? Voor mij veranderd er wel wat: ik mag op rood Vanochtend voelde ik nog meer krampen dan voorheen en brak er al een beetje bruinige afscheidingaan. Nu een aantal uur verder nog steeds niet echt heftig, maar ga ervanuit dat het gewoon door gaat breken... Wie wil mijn op rood zetten??? T is wel balen, maar had het eigenlijk ook wel een beetje verwacht na mn negatieve test maandag...
ooooow balen Pooh! hier ook weer nega getest en wat rozig... zal bij mij ook niet lang meer duren ben ik bang... helaas! dan wordt het gewoon de volgende ronde RAAK!!
Hallo geen roze vandaag of heb ik er over heen gelezen, heb niet alles terug gelezen, is niet te doen voor me. ben erg moe, was vanmorgen vreselijk duizelig kon niet eens werken, voelde net of ik dronken was... mannetje is nu eten aan het maken
Balen Pooh! Arka, temp was nog steeds hoog vanochtend. En Tassie, van de week willen wij dikke vette strepen zien op die test!!! Ik was vandaag zo misselijk telkens, heb 1 keer echt gerend naar de wc, daar aangekomen, kwam er niets uit. :S
surf ik denk dat je altijd wel klachten hebt NU geen pijnlijke boobs normaal wel heb een hele lichte streep bij me navel naar beneden tintelingen in me buik soms jeuk en ook steekjes en krampjes Dus word spannend
goed zo BEG, mooi opgeruimd, roepen ze ook minder hard, hihi! @melanina: ja das waar, er is altijd wel iets te ontdekken... hopelijk betekent het voor jou wel iets moois! spannend!
Goedeavond allemaal Ik ben net weer thuis en moet nog ff alles bijlezen. Wilde ff kwijt dat ik nog steeds niet ongesteld ben... Ik moet ook nog eten, dus het kan even duren voor ik reageer...