bedankt.. inmiddels weer thuis... goed de buik getraind en hardgelopen en nog ff bankdrukken gedaan... haha straks maar bankhangen beneden
ja wel balen hoor, maar volgende ronde wordt vast een succes! ik heb net van flex een pendel doorgekregen: ben nu niet zwanger word deze week ongie raak zwanger in juli posi test in augustus kom zwanger terug uit LA klinkt goed dus allemaal
Ohoh, ik zit me weer druk te maken om waarschijnlijk helemaal niks... K ga er dus vanuit dat mn ongi nu wel door gaat komen, maar.....er komt niet zoveel!!! Nog steeds bruinverlies, en dat de hele dag al... K ging net naar de wc en ik dacht: Ik ga gewoon persen, meestal komt het dan wel op gang (sorry voor het taalgebruik), maar zelfs dan niks, noppes, nada! Niet echt rood bloed dus.... Mmmmm, normaal komt het bij mij gelijk op gang....was dit nu weer!!!!
@ surf: dat klinkt zeker super zeg.. nu maar hopen dat het allemaal klopt!!! wanneer ga je naar LA? @malanina: ik had totaal geen conditie.. voor de bevalling al niet.... na de bavalling begonnen en eht bevalt prima! ga naar een kleine sportschool in de buurt... altijd gezellig daar. Ik heb niet altijd zin, meestal ga ik met een vriendin.. uurtje ertegenaan en dan ... lekker naar huis.
nou ik weet niet hoe dat gaat hier, of ze sleutel heeft enzo, of ik meot zeggen wat ze moet doen, en of ik mn spulletjes bij haar kan laten zonder dat ik er ben... dus ik wilde vandaag in ieder geval thuis zijn, dan kan ik mssn wat afspraken met haar maken voor de volgende keer...
Oe oe oe, eerste pakje met de tekst 'Made in the USA' initialen van 2 voornamen L.A. Of als het een meisje is Angela noemen hihi
@wendysunny: ik zit al in LA, sinds vorige week, we zijn hier 3 maanden voor het werk van m nvriend...
Ja, er is nog een beetje hoop. Banner staat wel ingesteld op 29 dgn, dus het kan nog alle kanten op... En hoe is het hier verder?
oke... dat is weer eens wat anders!!! Ik ben gek op andere landen.. zo zie je eens wat meer van de wereld... hoe bevalt het je???
hello dames! @wendie: proficiat!! @ pooh: och nee, snik snik: volgende ronde wordt de jouwe! @surf: jij ook ongi?! Die pendel zal en moet uitkomen! @zethu: hoe gaat het bij jou? @ blackeyedgirl: nog kwaaltjes?
kijk eens wat mijn mannetje heeft besteld bij de apotheker: Predictor hij wil zo graag zaterdag zijn verjaardagscadeautje krijgen. Heb zo'n schrik dat ik hem ga teleurstellen!