Vandaag afspraak gemaakt voor de HSG-onderzoek. De 30e heb ik dus deze. Vind het erg spannend. Krijg nu al de kriebels. Het zal wel goed komen. Tot gauw weer.
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 1149 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx 7: Anamie & Susan27 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky 10: Arka & Kris34 & Chillin 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: 14: mup & bramtim 15: Chelleke 16: Janis & Nienke & Mermaid 17: cyntje78 & Sass 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 20: Angel79 & Rapoenzel 21: 22: 23: 24: Pearl29 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Sweetcandie Testmarathon: * 46 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog....ellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen.
@Mermaid & Rapoenzel: He meiden, getsie de getsie . wat ontzettend jaamer weer van die kl#te duivels! Hoop echt dat het de aankomende maand wel raak mag zijn en jullie maaartmama's mogen worden! @Pearl: spannend. Ik heb wel eens gehoord dat je een paar rondes na de hsg extra veel kans hebt op zwangerschap, omdat je eileiders dan mooi schoon zijn . Hoop voor je dat ze helemaal niets vinden en dat je daarna gelijk zwanger wordt. Veel sterkte! @Elegance: fijn dat er weer een eitje in aantocht is! even een paar dagen hup klussen en vervolgens gewoon door naar de maart-mama's. Veel succes! @ricmar: Je temp hoeft niet elke ronde precies hetzelfde te zijn. Ik heb normaal ook dat ie 1 of 2 dagen na m'n ei gelijk heel veel hoger is, maar heb ook wel eens een ronde gehad waar de temp gedurende de eerste 4 a 5 dagen heel langzaam steeg en pas na 5 dagen zo hoog was als anders na 2. Hoeft niet direct iets te betekenen, gewoon nog even afwachten en dan gaat ie vast verder omhoog. @all: ik had gisteravond ineens behoorlijk veel bloed. Leek wel of ik weer licht ongi was, terijl ik 3 dagen na m'n ei zat . Echt heel raar, want het is natuurlijk veel te vroeg voor innestelingsbloed. Drup nu nog steeds een beetje. Hoop maar dat het niks ernstigs is.
Heb net pas even teruggelezen en zie dat Susan wsl ook weer mee gaat doen voort de maart-mama's . Leuk dat je toch meedoet! Met condooms klussen is inderdada helemaal niets en het heeft ook wel wat om het aan het lot over te laten. Mocht het raak zijn dan komt er vast wel een oplossing (en in theorie zou het vor je baan natuurlijk ook niets uit mogen maken - hoewel ik ook wel weet dat het helaas vaak wel zo is...). Veel succes in ieder geval!
hee meiden, ik heb steeds meegelezen in juni na mn mk, maar ik hoor eigenlijk in juli... ik wist alleen niet hoe lang alles zou duren, maar nu heb ik sinds vanochtend vruchtbaar slijm gespot, denk dus dat er toch al een eitje in aantocht is (dat hoop ik dan maar..) mag ik bij jullie op de lijst, ik wil wel op de 13e, dat is mijn verjaardag en ik heb mezelf voorgenomen niet eerder te testen. (ik zou als ik morgen mn ei krijg mn nod eigenlijk hebben rond 7 juli, maar ik wacht voor de zekerheid tot de 13e!)
Mermaid welkom meid, hele fijne vakantie!! Geniet ervan *knuffel* Rapoenzel whaaaa zelfde dag onze NOD, samen door naar de Maart-mama's Nana, jeetje je moet je vast kapot geschrokken zijn of niet met dat bloed? Misschien adertje gesprongen? Maar dat zou niet zo ontzettend veel bloed moeten geven of wel? Zou echt niet weten wat het anders kan zijn?? Surf welkom meid, en veel klusplezier en de 13de een vette mooie test in handen, dat alles goed mag blijven gaan *knuffel*
hmm probeerde mn banner aan te passen aan mn nod, doet ie het weer niet, mssn straks nog eens proberen... oja, wil iemand mij mssn op de lijst zetten, dat lukt mij nooit
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 1149 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx 7: Anamie & Susan27 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky 10: Arka & Kris34 & Chillin 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: Surf 14: mup & bramtim 15: Chelleke 16: Janis & Nienke & Mermaid 17: cyntje78 & Sass 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 20: Angel79 & Rapoenzel 21: 22: 23: 24: Pearl29 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Sweetcandie Testmarathon: * 47 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog....ellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen.
Surf heb je er op de 13de bijgezet, dat wou je toch of heb ik het mis??? Chips alleen plaatje niet gelukt grgrgrgr:x
@surf: Hee meis, leuk dat je er ook weer bent en dat je eitje weer in aantocht is. Nu even goed klussen en hopelijk straks naar de maart-mama's! @Angel: Ja, ik schrok behoorlijk. Het was best veel bloed, dus als er een adertje is gesprongen was het wel een hele dikke, hihi. Ik heb ook wel eens gehoord dat een eisprong tot een kleine bloeding kan leiden, maar ik zat toch al 3 dagen na m'n ei. Nou ja, misschien hebben we wel te wild geklust ofzo (hoewel dat niet zo voelde). Ik probeer me maar geen zorgen te maken - het is nu gelukkig al veel minder.
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 1149 1: irma55 & Moosje25 & Punieka & Hanneke88 2: Matroosje 3: Beertje4 & kimpietjeuh & Nana33 4: Mgwc & Pooh82 5: Lievemama19 & Joh & Ghaze & ricmar94 6: Sabrina79 & Laraxx 7: Anamie & Susan27 8: Lin71 & Nala79 9: Kimski & Nonja & Bianca75 & Koeky 10: Arka & Kris34 & Chillin 11: Loesje13 & Tihany & Inggo & Suekes 12: 13: Surf 14: mup & bramtim 15: Chelleke 16: Janis & Nienke & Mermaid 17: cyntje78 & Sass 18: Lynette84 19: blackeyedgirl & Chelle25 20: Angel79 & Rapoenzel 21: 22: 23: 24: Pearl29 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Sweetcandie Testmarathon: * 47 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *Klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *Klik op de paperclip, beheer bijlagen, plak het volgende stuk tekst bij "bestand uploaden vanaf een url": http://www.blogcdn.com/www.autoblog....ellokitty2.jpg Sla dit op, klik met je muis op de plek waar je het plaatje wil, ga weer daarna naar de paperclip, je ziet dan de bijlage, klik hier dan op, het plaatje wordt dan op de door jou uitgekozen plek geplaatst. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen. Nu gelukt dan?????
Ja van eitje heb ik ook al eens gehoord, maarja als die al was geweest??? Zolang het nu maar minder is en idd maar niet teveel zorgen maken. Komt vast helemaal goed, misschien deze maand juist een heel goed teken Shit hoe krijg ik die auto bovenaan???
ja hij staat erbij angel, maar wel aan de onderkant, is dat de bedoeling?? ik ben er even niet, tot later!