bannercheck... zo drukdrukdruk vandaag... had iets van 40 meldingen voor de pendel... heb ze bijna allemaal gedaan... de rest komt morgen wel weer hoor pff haha... begon een beetje scheel te kijken... maar hoe is het hier?? bij ons goed hoor.. zijn er nog zw bij??
@Melanina; ff profieltjes gekeken. Zie niet alleen regio rotterdam, maar ook pedagogisch medewerker. We zijn toch geen collega's?
tassie gefeliciteerd!!!!!! pfff ben net weer bijgelezen... hier in a'mere vragen ze ook van die rare dingen als je testen gaat halen
Mij is het niet gelukt om alles bij te lezen, echt veel te veel. Gistermiddag had ik voor het laatst iets gelezen. Oh in Almere dus toch ook wel
ik stop er mee voor vanaaf. Tot morgen, zal morgen ochtend nog wel een hier spieken terwijl ik mijn temp bijwerk op FF Doei meiden, truste alvast!!!
Hey meiden!! Hoe´st hier? Zijn er al meiden zwanger? Ik heb niks teruggelezen en kon ook de lijst zo snel niet vinden, dus hoop dat jullie me op de hoogte kunnen stellen. Wij zijn net terug van een weekje kamperen in Frankrijk. Het was echt heerlijk. Ik had precies in Frankrijk mijn eisprong, dus we hebben er lustig op los gesexd . Nu maar hopen dat t raak is, dan kunnen we onze vriend (waar we de tent van hadden geleend) mooi vertellen dat de baby in zijn tent verwekt is, haha . xxx
hmm niet echt nieuws nee ben even naar de leasing office geweest, en ze bellen ons terug erover, ze gaan het regelen. Net lekker pannenkoeken gemaakt voor de lucnh, was ook heerlijk! nu gaat de kleine eerst naar bed en daarna boodschapjes doen... nog steeds niet ongie trouwens... verder niets nieuws helaas.