NOD Juli 2009

Discussion in 'NOD forum' started by blackeyedgirl, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

Zijn er nog helemaal geen zwangere deze maand?

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

Nov 10, 2008
    14,905
    0
    0
    WHaAA!! mermaid! hoe was je vakantie!?!

3. Rosado

Rosado Niet meer actief

Muur!!!!!

De vakantie was heerlijk!! We hebben er echt onwijs van genoten. Kamperen is echt the bomb!!! Lekker hoor, slapen in een tent, douchen in zo'n douchegebouw en koken op een gasstelletje. Wat wil een mens nog meer?! En we hebben heel heel heel veel sex gehad, dus ik hoop dat t effect heeft gehad :D.

En hoe is t met jou dan? En met je kleine baksteentje?

xxxxxxxxxxxxx

4. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    van de week hadden we onze huiskamer verbouwd.
    en vandaag had ik de vitrine schoon gemaakt.

zo hey dit is ook moeilijk haha...

5. Plukplon

Plukplon Actief lid

Apr 28, 2009
    351
    0
    0
    Hihi, creatief hoor!!

6. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Mermaid! Meis! Je bent er weer! :D

@Iedereen: Jemig, klep toch niet zoveel. Wat is de samenvatting? ;)

@Ego: naliey heeft voor me gependeld, NU zwanger van een 2-ling, 1 jongen, 1 meid, en de zwangerschap zal goed verlopen. Klinkt goed, Angel heeft bij mij 1x een jongen en 1x een meid gependeld, misschien dat haar pendel ook een 2-ling bedoelde? Volgens mij is mijn ei vannacht geweest, dus het zou goed kunnen... We zijn fijn aan de zoem geweest :D

7. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ vakantie met auto of vliegtuig: Het heeft allebei z'n charme wel. Als je met de auto gaat en het is toevallig slecht weer rij je iets verder voor een dagje en hopenlijk heb je beter weer.
    En je kan alle kanten uit.
    Met het vliegtuig heb je het voordeel dat je er heel snel bent. En sommige vankanties daar is niet met de auto heen te rijden of is met de vlieger al te ver weg (ik ben bijvoorbeeld in Aruba en Zuid-Afrika geweest)
    @ boek "vrouwen komen van Venus en mannen komen van Mars": ik heb hem hier op de kast staan, wel eens stukjes in gelezen, maar nog nooit helemaal. Helaas is mijn concentratie door mijn burnout ver te zoeken dus dat boek nu lezen levert niet veel op. Maar ik wilde het nog wel een keer lezen ja.
    @ mamatje77: wat zijn de dingen waar je op moet laten prikken. Ik weet meestal wel waar dat voor is. Heb zelf de opleiding voor het lab gedaan (alleen nooit ingewerkt)
    @ stoppen met pil: vind het best vreemd aanvoelen, mensen die na mij gestopt zijn met de pil, maar veel meer rondes hebben gehad als ik. Maar ja wat wil je met die cyclussen van mij. 1ste ronde al langer dan een mand, 2de ronde 2 maanden, 3de ronde 3 maanden, en met deze (4de) cyclus zit ik ook al weer op 1,5 maand.
    @ melanina: ik heb tot nu toe nog niet vaak gehad dat ik teleurgestel was dat ik ongi werd. Voor mij was het iedere keer een opluchting dat ik het toch weer uit mezelf werd.
    @ tante: super dat je zo'n leuke middag hebt. En morgen heerlijk met je ventje op stap. Geniet er van!
    @ posi meiden: wij willen foto's loeren!
    @ surf: weer een nega test meid? Of heb je niet nog een keer getest? Ben het ff kwijt.
    @ wendy: sport ze, ik heb mijn sportsessie vanmiddag gehad. (Heb me heerlijk kunnen ontspannen)
    @ pooh: stuur je de duivels met spoed naar mij? Ik heb lang genoeg gewacht.
    @ ricmar: ik las dat je je niet helemaal lekker voelde. Ik hoop dat je snel opknapt.
    @ surf: hoelaat was de schoonmaakster er? Trouwens zit jij in iets als een hotel of zo? Heb het helaas allemaal niet meegekregen omdat ik pas sinds kort weer terugben op NOD
    @ kris: zo'n glijbaan wil ik ook wel! Het liefst dat morgen de waarde betekend dat mijn ongi doorbreekt.
    @ onderwerpen op forum: ik volg ook meerdere onderwerpen. 2 bij vruchtbaarheidsbehandelingen, 2 bij clubs.
    @ surf: hoe gaat het met flex? Heb al zo lang niets meer van haar meegekregen. Ze leefde in jan zo fijn met me mee...
    Ik wist trouwens niet dat ze pendelde ;)
    @ wendy: oops dan hang ik wel heel lang in de sportschool Vandaag extreem lang omdat ik fittest had en nog ff daar in de sauna heb gelegen om me te kunnen ontspannen.
    Ben in totaal bijna 3 uur daar geweest (hihi)
    @ arka: hier nog steeds niets meid. Maar doordat ik me vanmiddag lekker heb kunnen ontspannen kan ik het nu gelukkig een beetje loslaten. Ik ben iig niet zo frusti meer.
    Wat een lief gebaar van je vriend dat hij je die test besteld heeft!
    @ BEG: topic over fatburners. Heb alleen maar de moeite genomen om de eerste pagina te lezen. Als iemand zo reageert op anderen nadat ze zelf om advies vraagt? Sorry hoor.
    @ mannetjes die meeleven: die van mij is een schat. Toen ik het gisteren zo moeilijk had was hij me constant aan het sms-en (hij heeft deze week middagdienst) En vanmorgen moest ie ff naar de winkel, neemt ie me de allergrootste troost mee die er is: chocola!
    Slecht voor mijn afvallen, maar ik had het zo nodig!
    @ tassie: GEFELICITEERD!!!!
    @ testen kopen: Ik heb wel eens mijn oude buurmeisje bij de KV aan de kassa zien zitten. Sindsdien haal ik mijn testen bij de trekpleister.
    Bij ons vragen ze trouwens of ik nog advies nodig heb op het gebied van medicatie als ik een test koop. Echt idioot.
    Oh ik lees nu dat meerderen dat laatste hebben gehad. hihi.
    @ susan: jee dat is snel bij je vriendin! haha.
    maar bij mijn beste vriendin is het schijnbaar net zo snel gegaan. 2 uur vk gebeld, ze had zich al net omgedraaid omdat er nog niet genoeg ontsluiting was. Maar uiteindelijk is de kleine rond 18.00 toen geboren.
    @ BEG: feli dat je het 5000 berichtje mocht doen!
    @ naliey: bedankt voor de pendel meid! Ik hoop het zo dat je gelijk hebt!
    Ben ik bijna bijgelezen zie ik iedereen al weer gaan. Welterusten voor de dames die naar bed zijn!
    @ surf: wat zeiden ze bij de leasing office over de schoonmaakster
    @ Mermaid: de lijst staat als een apart topic. Praat zich wat gemakkelijker en hoef je hem niet iedere keer te zoeken.
    @ naliey: heel duidelijk dat je je verveeld.

@ hier: zoals ik al schreef. Heerlijk ontspannen door het sporten en daarna de sauna.
    Kan het nu een beetje loslaten. Ben een stuk minder frusti. Maar hoop toch dat mijn ongi een dezer dagen doorbreekt. Liever vandaag dan morgen natuurlijk, zodat ik snel met de Clomid kan gaan starten.

8. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ leeuwtje: heb je wat aan mijn bericht hierboven als samenvatting?

9. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

May 8, 2008
    9,079
    313
    83
    Female
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Zeker meis, dank je wel! :D

Wat heeft naliey voor je gependeld?

10. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    jha he:p
    maar is wel moeilijk zeg pff haha

11. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Leeuwtje: Jaja ik ben er weer. Ik zag op de juni-lijst dat je een mk gehad hebt!! Echt super klote! Hoe is t nu met je?

@ Zethu: Ja, ik had de lijst inmiddels gevonden idd.

12. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    graag gedaan hoor ;P
    en ik hoop ook dat hij uitkomt :D
    net even buiten geweest met me ventje en me pup...
    was wel ffies lekker...
    maar we moesten wel snel gaan want er hangen hier heeeeeeel veeeeeel dreigwolken...brrr

13. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @zethu: wat een lap tekst joh, hoe heb je dat allemaal kunnen onthouden??
    de schoonmaakster is nog niet geweest en ze konden me ook niet vertellen wanneer hij/zij komt...
    met fl3x gaat het goed, een goede 20 weken echo gehad, net een weekje op vakantie geweest, alleen af en toe wat last van r hormonen. maar gelukkig gaat het allemaal goed!
    ze pendelt maar af en toe (voor mij bijvoorbeeld, ben dr schoonzussie), want het lukt r vaak niet nu ze zwanger is...
    @ehm, ik wilde nog iets zeggen ,maar weet het ff niet meer...
    @naliey: zou je voor mij ook willen pendelen?? zal ik je pb-en?

14. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @mermaid: voor de lijst is een apart topic, weet niet of je dat wist... dacht dat je m zocht, of niet?

15. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    Oja zethu: ik zit in LA, mn vriend is hier aan het werk voor 2 maanden, we blijven 3 maanden, laatste maand vakantie! we zitten in een appartement, maar in het complex zit een zwembad en fitness, en een kantoor waar je voor vragen en gebreken enzo heen kunt. en dus ook een schoonmaakster 1x per 2 weken! dus vandaar...

16. naliey

naliey VIP lid

May 25, 2008
    6,701
    0
    36
    Female
    Delft
    jha is goed...

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Surf: Ja ik zocht m inderdaad, maar had m inmiddels al gevonden, ik had weer eens niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Eerst kijken dan zeiken zou mijn man zeggen, haha.

18. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ leeuwtje: ze heeft voor mij een meisje in augustus gependelt. Dan zou eerste ronde clomid al moeten aanslaan en gelijk raak!

19. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend zethu: ik hoop voor je dat de pendel uit mag komen!!

20. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @naliey: je hebt pb... alvast bedankt he!

Share This Page