@ leeuwtje: aaaaaaaaaaaah wat lief! @ angel: nee hoor, maar ik kan niet zo goed tegen gezoem, vooral niet tegen die van bijen en wespen (enne muggen, maar die heb ik sinds ik hier woon niet veel gehad)
Leeuwtje ze blijven leuk die troetelbeertjes he Jij on eggsearch hahaha temp je??? Ik vind het echt zo spannend wat mijn temp zegt morgenvroeg hahaha, ben echt stommerd he
@angel: ik denk dat ie morgen de lucht in vliegt, heel hoog, om 9 maanden hoog te blijven!! haha en ik hoop dat je pendels uitkomen, ben je samen met je zus zwanger, is wel heel bijzonder volgens mij!
Ik kom alleen even gedag zeggen, heb niets terug gelezen ben moe en ga zo bedje opzoeken... fijne avond xxx
dames jullie zijn veel te gezellig. Ik had allang in bed moeten liggen. Mijn vriend komt zelfs al bijna thuis van zijn werk
Ja ik hoop het ook!!! En laat hem maar vliegen die temp, als hij wel nog maar op de kaart past dan anders ben ik hem kwijt We zijn tegelijkertijd met de pil gestopt, zo leuk!!! Zethu ja ben ook benieuwd wat jou temp gaat zeggen, nog geen beginnende ongi op komst?