hihi... me ventje had me net ook een beetje opgevrolijkt... nu slaapt hij... hij had een leuke site gevonden om van je foto een simpson te maken
is t ook... had me verzekering ook al gebeld voor zo'n second dinges... maar daar deden ze moeilijk over :S en ze hadden me ha daarover gebeld... belt hij me daarna van waarom wil je een second dinges... ik zo omdat ik jou niet geloof... als iemand bij hem komt met buikpijn zegt hij IK DENK dat je aan het bevallen bent... (bij wijze van) bij alles zegt hij IK DENK
nou mn humpie is wakker, en nog neit helemaal uitgeslapen (ze waren aan het boren bij de buren...) ga maar met m naar de supermarkt, wordt ie lekker afgeleid... welterusten voor daar in NL!
na een jaar proberen zonder hulp hebben we de ha ingeschakelt... en die heeft ons doorgestuurd naar de gyn... en daar lopen we nu iets van een half jaartje is nog lang en dan die 3 maanden langer wachten vind ik ook niet kunnen... maar ik kan er niks aan veranderen helaas...
Jaaaa ben ik weer en met goed nieuws whuahaha, mijn eitje is dus echt afgelopen nacht, vroeg in de morgen geweest denk ik. Tijdens mijn "controle vanmorgen zat mijn bm nog hoog en stond hij nog open, nu zit hij weer lager en is hij bijna dicht, woepiedewoep!! Hebben we gisteren dus nog goed gebuzzt Mannetje gaf al aan vandaag echt te moe te zijn en wou graag een keer verlof whuahaha, maakte me al iets zorgen, maar nu niet meer Naliey je hebt gewoon RECHT op een second opinion meis, go for it!!!!