goedemorgen zo eerst ff 20 paginas door gespit ik ben altijd misselijk na me ei verders geen bijzonderheden ja dalijk aan het werk . Streep is licht maar zit er nog steeds op me buik erg raar hoor met me MK had ik geen streep . Maar hou me er niet aan vast hoor verwacht gewoon ongie te worden Surf kan best hoor dat je nog hormonen in je lichaam hebt heeft bij mij ook bijna 3 maanden geduurt voor ik clean was .
@Melanina: Gelukkig, dan ben ik niet de enige Wat betreft je streep: tja, toch gewoon afwachten denk ik. Mijn duimen draaien hard voor je!
leeuwtje ty we merken het vanzelf wel hoor En over dat misselijkheid vroeger dacht ik dat het me darmen waren maar nu we bewust met ons lijf bezig zijn en onze cyclussen in de gaten houden weet ik wel beter haha Krijg na me ei hoofdpijn en ben dan 2 a 3 dagen misselijk.
Hihi en ik dacht dat ik vroeg was! Heb net ook die tig blz's doorgespit ging weer nergens over Stelletje forumholics! Hier was mijn temp weer hoog, hopen dat het zo blijft!
Merk het van zelf wel hihi Want dat is ook wel een van de eisen voordat ik zondag ga testen Dat mijn temp dan nog steeds hoog is!
zolang je het tegen je tongwortel aan legt en ik slaap niet met mijn mond open praat/ drink niet voordat ik heb getempt as ik op internet kijk wordt het niet afgeraden, alleen onder de oksel wordt afgeraden. maar anaal/ vaginaal zie ik niet zitten zo vroeg in de ochtend hihi
Goedemorgen Heb net bij zitten lezen en even een kort berichtje van mij voor ik ga werken. Hier nog geen ongi, zit nu op dag 34... Hoe verder met jullie? Tot vanmiddag
@plukplon: dag 34 al.... wie weet!! spannedn hoor. @ allemaal: allemaal een fijne dag gewenst... en ik wil vandaag graag weer wat rose zien!!!! Liefst heel veel!!! Ik krijg zo een vriendin op visite, we zouden met de kids naar de kinderboerderij, maar zo mooi weer is het niet helaas... Hier nog een klein weekje tot mijn nod.... vraagje: vanaf vorige week woe heb ik al slijmverlies.... niet echt een piek of zo. Ik denk dat ik zondagavond de ei geveold heb... dan klopt mijn nod zeker niet en kan ik pas later testen!!! wie weet dit???
Morge allemaal, Pff nou mijn temp knalt de pan uit is van 36,2 naar 36,3 gegaan??? Achja we wachten het maar af. Hopelijk veel roze erbij vandaag!!! Wendy hier ziet het weer er redelijk uit....voor nu. Ivm slijm kan het best dat je dit nog na je ei hebt, maar zal geen vruchtbaar slijm meer zijn of wel? Als je je ei later hebt gehad wordt je vaak ook pas later ongi, maar kan ook zijn dat je lf kort is? Plukplon spannend!! Hoop dat je snel zekerheid hebt in de zin van een posi test!! Ik ga snel verder hier, schiet niet op vandaag met de kids. Als ik niet continu roep dat ze moeten doorwerken hangen ze beetje op de bank en doen niks hahaha, geloof dat we nog een beetje moe zijn allemaal haha. Tot strakjes!!!
Wendy hier ziet het weer er redelijk uit....voor nu. Ivm slijm kan het best dat je dit nog na je ei hebt, maar zal geen vruchtbaar slijm meer zijn of wel? Als je je ei later hebt gehad wordt je vaak ook pas later ongi, maar kan ook zijn dat je lf kort is? (wat is dat???) Nee... het blijft doorzichtig slijm.. begint nu wat minder te worden....
LF is de luteale fase (schrijf ik dat goed?) de tijd tussen ei en ongi. Normaal is die rond de 14 dagen, mocht deze periode minder dan 10 dagen zijn dan is het vaak niet zo goed, een bevrucht eitje heeft dan vrij weinig tijd om in te nestelen. Hmmm dat van dat slijm is dan best vreemdop zondag je ei en daarna nog een halve week vruchtbaar slijm??? Is het ook nog rekbaar? En weet je echt zeker dat zondag je ei was???
Als ik deze week niet meetel nog 2 weken!!! JIHOE!!! Zijn we allemaal ook echt aan toe De ochtenddrukte vind ik eigenlijk het ergste, maar de 2 oudste worden nu meer zelfstandig en dat scheelt wel.