ja kan me indenken dat het scheelt als ze wat meer zelf kunnen doen... hoe oud zijn je kids? hier 1 jongen van 1,5 jaar
goedemorgen, Hier meld ik mij ook weer ff. Heb een paar dagen ontzettend druk gehad en veel te doen gehad (problemen van vriend aan gehoord en emo veel inpact gehad) Had daarom weinig tijd en ook ff minder zin om hier te kletsen en te kijken. Kon mijn hoofd er niet naar zetten. Misschien maar goed ook, ben al weer een paar dagen verder hihihi nou, nog 2 dagen en dan lekker 6 weekjes vakantie groetjes
is de rust in huize Chelle dan nu wel weer beetje terug gekeerd?? En zo ben je idd dan wel al meteen zoveel verder he, dat is super toch Jij ook nog 2 weekjes en dan 6 weken vrij, heerlijk!! Nog ff volhouden!!
leuk .. dus je hebt vanalles wat!!! ik ga volgend jaar werken in een groep 6-7-8 ook vanalles wat ... toch vind ik de kleuterleeftijd leuker ------------------ iemand antwoord op mijn vraag van een blz terug??? ik snap niks meer van mezelf
Dames ik ben er echt vandoor!! Wendy kleuterleeftijd is ook echt heel leuk!! Hopelijk heeft nog iemand antwoord op je vraag Tot laters allemaal!!!
Goedemorgen dames. Ik zag dat er 1 nieuwe roze bijgekomen is tassie221 gefeliciteerd hoor. Dat er nog meer mogen volgen. Zijn er nog testers vandaag??
@Plukplon: Oeh, wanneer ga je testen? *Duimerdeduim!* @Angel: Als je temp zo doorgaat heb je over een paar dagen koorts @wendysunny: Na mijn ei heb ik geen 'rekbaar' slijm meer, maar ik hoor wel vaak dat meer afscheiding dan normaal een zw symptoom is. Was het rekbaar of gewoon vloeibaar? En wanneer je NOD is, tja... Hoe lang duurt je LF normaal?
tassie221 gefeliciteerd! geweldig nieuws! wil iemand mij even op rood zetten? vanmorgen bruine afscheiding dus mijn ongi breekt zaterdag echt door. ga nu aan het werk tot 9 vanaaf. misschien dat ik morgenavond nog even binnen wip. dames fijne dag en mocht ik morgen niet meer komen verwacht ok na mijn vakantie heeeeeel veeeeel roze!!!!!
Hoi, Hoe gaat het met jullie? Temp was vanmorgen een beetje gezakt van 36.8 naar 36.7. Weet niet of dat een betekenis heeft.... Ik heb sowieso een slecht gevoel over deze maand. Heb enorme schrik van de teleurstelling zaterdag. Mijn mannetje wilde zo graag voor zijn verjaardag een tweede kindje in aantocht
Is wel lief maar ik m'n lijf zou me heeeel erg voor d egek houden als ik nou zaterdag niet ongi wordt. baal zo verschrikkelijk. hadden het zo gehoopt deze maand en nou zit ik ook nog eens met die duivels op m'n vakantie. bah. nou moet snel weg lift is er met 5 minuten. fijne dag nog!
@Arka: Houd moed meis, je hoort zo vaak van meiden dat ze zeggen: 'Deze maand wordt helemaal niks!' en dat is dan precies de maand dat ze een posi test in handen houden
en we zijn nu ook gestopt met klussen. Maandag laatste keer. Hoop dus wel dat mijn ei zeker al is geweest
@Arka: Hoezo gestopt met klussen? Is je ventje weg? En bleit maar rustig door hoor, daar zijn we voor @Ego: Pfff, ik buig me voorover en ik heb me een kramp bij mijn rechterheup! Hoop dat het een bevrucht eitje is dat onderweg is naar de bm