Ja er was inderdaad nóg iemand die ging trouwen vandaag! Ehh..... GEFELICITEERD! En veel geluk samen!
oooh ga ik duimen voor veel zon en een buitje als ze in het gemeentehuis zitten Proost! op Maaiky en man..
Dat was dus bij mij zo! Mijn vader vertelde iedereen het goede nieuws (ik was ook 3 weken te vroeg) en niemand geloofde dat ik was geboren!!!
Dames, mag ik nog eens klagen tegen jullie? Ik was net zo teleurgesteld in een collega en reageerde zo emo! Hart bonste helemaal, vingers trillen, echt niet normaal! Ik heb dan altijd schrik: kan zoiets negatief zijn voor het maken van een kindje?
Haha een nichtje was ook op die datum uitgerekend.. is uiteindelijk wel op een andere datum bevallen.. Maar je krijgt veel grapjes en opmerkingen.. maar jij vast nog steeds..
Zethu: begin je vandaag met je mindfulness?? Ben benieuwd!!! Laat je ff weten hoe het is gegaan? Ben nu aan het lezen in een boek 'meditatief ontspannen' van Jon Kabat-Zinn. Op die man met zijn theoriëen is die hele training gebaseerd, nou eigenlijk komt het vanuit het boeddhisme natuurlijk maar hij heeft het zeg maar omgezet naar westerse standaarden. Ik hoop dat de training nuttig voor je is! En dat je er thuis ook de discipline voor hebt om de oefeningen te doen want dat is niet niks zeg, phoe! Succes vanmiddag!
Nee ik weet het.. konden we ze maar eens uitschakelen! Maar aan de andere kant mag je collega ook wel weten wat het allemaal met je doet!
Hahah sorry girl! Was op verjaardag bij mn beste dinnetje En daarna te moe om nog ff te zp'en... En vandaag is mn poes jarig! (hahaha klinkt beetje naughty maar ik bedoel echt mn poessebeessie, ze is 3 jaartjes geworden!. Heb al voor dr gezongen en een lekkere bak tonijn gegeven )
ik ben haar baas, dus probeer mijn emo wat weg te steken maar amai ben nu pas bijna uitgebibberd. Normaalgezien kan ik echt wel cool reageren. en in mijn hoofd gaat het dan van "stop stop stop, met stress kan er geen kindje komen" ok ik ben gek!
tja als 'baas' probeer je wel een andere houding aan te nemen.. maar misschien is het wel fijn om te vertellen dat je nu eenmaal door de hormonen anders kan reageren dan 'normaal'..
welke hormonen Ik kan toch moeilijk elke maand zeggen dat ik last heb van mijn hormonen. We zitten allemaal met vrouwen in de bureau.... I love gekke mensen
Hallo dames,nog steeds geen ongi te bekennen. Ga nu toch echt uit van een zwangerschap met weinig HCGtjes. We hebben dinsdag avond geklusd en meestal wekt dat een ongi wel op als ik het bijna moet worden maar nu ook niet. Heb alle vakantie spulletjes al gepakt. Tas is klaar. Nog een laatste wasje morgen en dan is alles gepakt. Heb voor de zekerheid toch ook maar inlegkruisjes in mijn tas gestopt. (En een kv.testje)