Hey Susan! Zo jij hebt alles lekker optijd klaar voor je vakantie! Lekker hoor zo lang weg! Ik hoop wel dat je voor de 12e meer weet hoor, anders zitten wij tot 6 augustus in spanning hier! Dat kan je ons niet aandoen hoor!!
Whahaha tja.. das waar hmm bij mij is het net iets anders om dat ik bezig ben met spuiten enzo.. MMM = Medische Malle Molen!
Wat? waar? He? ROZE?? Joepieee! Wendy gefeliciteerd! Hier: ik ga nu ECHT sporten! Gister moest ik ook van mezelf maar was niet gelukt... Dus nu MOET ik! Fijne kletsmiddag!
Ik meende dat ik gister voorbij zeg komen dat Wendie1979 twee licht streepjes had. Heb het even opgezocht en dat was zo. Ze heeft haar banner nog niet op zwanger staan maar ze had twee keer licht posi getest dus dan mag je toch wel op roze? Verder nog wat rood gevonden. Volgens mij klopt hij zo weer Zal nog even het aantal controleren
Goed bezig Susan!! Top! En nu gaat ik echt! *ongi blijf weg bij Susan en geef haar nou es de posi test die ze verdient!*
Nou , ier volgens mij toch een eitje aan de linkerkant!! Hhoe bedoel je krom. We heben niet geklust beide wel zin maar konden ons er niet toe aanzetten.. Eergister goed geklust dus zou enoeg moeten wezen. Ach dinsdag weten we wel meer. Tzou wel heel frapant wezen dan !
De lijst klopt weer we zitten er al met 117 in ipv 114. Lief dames dat jullie aan het duimen zijn. Hoop dat jullie gelijk krijgen. Wat een snert weer hier steeds harde buien. En ik moet vanmiddag nog naar de fysio en naar de stad. Had natuurlijk weer dingen vergeten de vorige keer