@ naliey: beterschap gewenst!! nog wat gemist hier? nog mensen die getest hebben vandaag??? er is helaas nog wel wat zwart in het lijstje van julie... kom op meiden..... ik test misschien zondag al als ik mij zo blijf voelen... misselijk!!! jaja het is er weer spannend!!!!
zucht.... nog 6 dagen tot de nod....... maar jullie horen het wel hoor als ik getest heb!!! ben er de komende paar dagen wat minder... druk weekend en veel feestjes e.d. (tja.. nu ik zwanger wil worden wil ik liver geen bier drinken, niet dat ik normaal veel drink, maar wel een paar biertjes met een verjaardag .... die laat ik nu liver staan.. maar dan zie ik ze denken) -------------------------------------
wendy 1 biertje kan geen kwaad hoor meis en anders zeg je dat je een beetje hoofdpijn hebt vanwege de tijd van de maand en dat alcohol en een paracetemol niet samen mogen Niemand die weet waneer je echt ongie bent toch Ik heb over 7 dagen NOD word spannend na 4 maanden weer in spanning zitten al zegt me hoofd nee me lichaam zegt ja hahaa hoe bedoel je je zelf gek aan het maken. NOu ga weer ff verders want me pauze zit er op en me kindjes roepen Nog 1 dag en dan weekend jippie
ja bijna weekend!!! lekker zeg... oke ik heb nu vakantie, maar het is wel fijn als manlief ook vrij is. en ja 1 biertje kan geen kwaad... maar ik doe het liever niet... en tja laat ze maar lekker denken he wij kunnen ongeveer tegelijk testen.... doe je dat op je nod? ik heb een test avn medische mallemolen besteld.. kan 6 dagen voor nod.. ds werkt hopelijk extra goed op de nod... of een dagje eerder als ik echt niet meer kan wachten!! nu nog wat leuks bedenken voor pieter.... t shirt met stoer! broer is leuk... maar beetje afgezaagd.. wil graga wat anders... iiemand een idee? oke ik moet eerst maar eens zwanger worden voordat ik zoiets bestel.. voor hetzelfde geld kan ik beter een trui kopen.....haha
Ik hoef niet te testen. Mijn buik is aan het opspelen en dan weet ik genoeg. Sinds gisteren een vage hoofdpijn... Gelukkig heb ik al weekend en kan de ongi rustig doorbreken. Helaas vanavond een verjaardag. Ik wil liever bank hangen.
timon: ik hoop dat je pendels gelijk hebben ... op naar augustus dan maar he!!! en dan een meid en een jongen... haha kan je niet thuisblijven dan? zeg je dat je niet fit bent.. is ook zo toch? kalm aan he
Haidiehoo! Angel: heeft je zus al kindjes? Of wordt het haar eerste?? Spannend hoor! Zou echt leuk zijn als jullie samen ongeveer tegelijk zwanger raken! Zou ik ook wel willen met mn zus maar denk dat die eerst gaat verhuizen (haar huis staat nu al tijdje te koop) en als dat op orde is dan beginnen....en ze weet niks van mijn plannen, gnagna! Niemand trouwens... Wendysunny: tja het -niet-alcohol-drinken- blijft lastig! Ik had eentje laatst die wel goed werkte: ben aan de lijn en weet je wel niet wat er in een biertje/wijntje aan calorieën zitten?!?! En als ik ongi ben geworden zeg ik dat ook en dan drink ik wel een wijntje en zeg daarbij: ach, zat toch al aan de chocola dus kan er ook nog wel een wijntje bij Hihi.. En eigenlijk ben ik ook helemaal niet te dik maar wil wel op gewicht blijven steeds! Naliey: BETERSCHAP *dikke knuffel* Tante: jeuj tóch een eitje? Had je hem zo duidelijk gevoeld? Wowie dat zou gaaf zijn als je toch een kansje hebt deze maand!!! MIndfulness: echt toevallig zeg...dat ik dat ook ga doen, ben er hartstikke mee bezig nu en nu lees ik het hier, en Zethu is nu bezig! Hoe was het gegaan???????? Ben benieuwd! Euhh rest weet ik niet meer... O ja! Heb goed gesport! Bijna 2 uur! En nu verrottie oppie! Maar voel me wel sportief en slank nu, haha!
@ Naliey: Wat vervelend meisje dat je je zo slecht voelt. Klinkt als een griepje ofzo. Beterschap moppie!! @ Heitje: Hey!!! Hoe'st met jou?
bedankt allemaal... zal wel weer overgaan... vandaag lekker rustig aan doen.. me ventje komt zo thuis, hij doet de boodschappen want ik heb er geen puf voor..
Hey Mermaid! Goed hier hoor! Druk bezig nog met fysio en fitness...mn knie begint steeds meer te kraken en op slot te staan maar dat zal wel bij het herstel horen denk ik??? Had je mn begroeting naar jou al gelezen vanmorgen?
Hee je hebt ook een pendel van Angel voor juli! Oehhhh laat die uitkomen dan!!!!! *duimerdeduim!* Die van mij stond eerst op augustus maar ze had nog eens gependeld (omdat ik eerder nog niet begonnen was met zwanger worden en dus een extra kans had in juni ) en nu is het ook juli!
Nee sorry heb je begroeting van vanmorgen niet gelezen. Wat was de begroeting dan? (ik ben nu wel een btje nieuwsgierig)
Hahaha. Ben alleen gisteravond ff online geweest en nu dus. Vanmorgen heb ik eerst ff de kampeerspullen opgeruimd en een paar wassen gedraaid enzo. En er was zoveel bijgekletst sinds gisteravond dat ik eigenlijk geen zin had om alles terug te lezen. Ik heb van Angel idd een pendel voor juli. Hopen dat ie uitkomt. Aan de sexfrequentie kan t iig niet gelegen hebben
Hallo dames ben er ook weer even. Net lekker gekraakt door de fysio en kaartje gehaald voor een vriendin die heeft een zoontje gekregen. Wilde een Woezel en Pip kaartje omdat hij een W&P kamer heeft maar de geboorte kaartjes waren daarvan uitverkocht. Nou ja ander leuk kaartje gevonden.
Ik heb het gelezen Mermaid dat jullie lekker hebben gehonkietonkt! Dat zit in ieder geval goed, haha! Susan: woezel en pip rules! Heb een geboortetegel geborduurd voor vriendinnetje haar verjaardag en ze was er giga-blij mee!