Hahaha, gehonkietonkt!! Jij bent echt maf!! Nou ik ga er weer eens vandoor. Even wat nuttigs doen. zwaai zwaai!!
Hallo allemaal, ik kom ook nog even om het hoekje kijken @ Susan: ga je nog testen voordat je met vakantie gaat? Wordt je niet horendol bij 4 dagen over tijd en nog geen positest?
Hallo allemaal, ik was aan het posten in lijst nod juli en vond het al raar dat ik mijn berichtje niet kon vinden... maar dit had ik gepost..
Hey meiden, poosje geleden dat ik ff lekker heb zitten meekletsen. Voor alle zwangeren, GEFELICITEERD!!!!!!! Voor alle meiden met ongi, Balen en heel veel succes de volgende ronde. Hier nog wat spannends gebeurt. Ik ben gisteravond naar de TROS muziekfeest geweest. Ze waren aan het opnemen in de stad. Was erg gezellig.
He wat zie ik Suekes, zwanger hartelijk gefeliciteerd meid.. en Ghaze, tassie122, mamavanrowan, wendy hartelijk gefeliciteerd meiden.. Hier bij mij, ik weet echt niet of ik zwanger kan worden deze maand aangezien mijn 1e ongesteld nog niet is gekomen na mijn miskraam. Ik ben vandaag naar de dokter gegaan en heb gevraagd of ik zwanger kon worden en hij zei nee, pas als je 1e ongesteldheid hebt gehad.. Dus, ik ga nu gewoon wachten totdat ik ongesteld word. Mijn Nod is over 8 dagen dus dat is op 17 Juli, Kan iemand mij zetten op 17 Juli aub.
Hier schijnt de zon, hebben net een klein regenbuitje gehad hier. @Sweetcandie, Oh meid ik wist niet dat je een MK hebt gehad. Jeetje meid. Na hoeveel weken is het mis gegaan? Als je het er liever niet op in gaat moet je het zeggen hoor. Ik hoop dat de duivels zich snel aandienen zodat je verder kunt met de volgende ronde. Heel veel sterkte meis
een goeie middag allemaal, ik zag dat ik vanaf 24 juni me niet meer heb laten zien hier! nu kom ik toch maar even spieken. ik sta trouwens nog niet eens op de lijst. staat die nog steeds apart, net zoals in juni? hoe is het hier? vervelend he, die regen de hele dag, gelukkig heb ik binnen vanalles te doen! liefs yootje
Zwaar klote meis, hoop dat het volgend beebje zich goed weet vast te houden en dat jullie het gauw gezond en wel in jullie armen kunnen sluiten.
Dank je wel mariska, ik zie dat wij op dezelfde cyclus hebben. Maar bij mij is het niet zeker natuurlijk omdat het na een miskraam is.
goedemorgen meiden! hoe is het hier? een nieuwe zwangere zag ik! Wendy: GEFELICITEERD!!! geniet ervan! @tante: toch een eitje?? ik hoop het voor je en dat het ook raak mag zijn! @hier: pff wat een nacht, Thijmen was om 3 uur wakker... ik ben er uit gegaan, want vriendjelief moet gewoon werken vandaag. we hebben nog een uurtje op de bank geslapen denk ik, maar verder alleen maar wakker geweest.. ben een beetje moe... als de kleine zo weer gaat slapen, duik ik er mooi ook in, hoef vandaag niet te wachten op een maid, dus kan lekker mn eigen ding doen! en hier trouwens nog geen ongie... gisteravond een beetje bruin, maar verder nog steeds niets, mssn dat het vandaag gaat doorzetten, we wachten af. ik hoop met jullie alles goed!!
Dat gevoel ken ik Koeky, zie dat jij ook al aardig wat rondes mee doet. Jij zal het testen onderhand ook wel net zo beu zijn als ik. Hoop dat de duivels wegblijven.
Ik test ook al een paar rondes niet meer. Ik wacht tot de dag dat mijn langste cyclus was. Mocht ik het dan nog niet zijn dan kijk ik wel weer.
ik ga ff douchen met de kleine... hopelijk wil ie daarna ff slapen! net mn schoonouderes gesproken via skype, dus dat was leuk! tot later!