NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Surf en Sweetcandie: Begrijp dat dit voor jullie allebei je 1e ongi is na de MK?
    Ik heb eind april een MK gehad en mn eerste ongi op 6 juni gehad.
    Bij mij was deze vrij heftig! Nog nooit zo heftig gehad eigenlijk!
    Ik werd 42 dagen na mn curretage pas ongi, mn langste cyclus tot nu toe...is denk ik ook niet zo raar nadat ze je halve baarmoeder leeg hebben gezogen!
    Ik vond het wel een fijn gevoel dat mn lichaam weer "normaal"werkte.

Tot dusver, want nu verlies ik bijna niks....mmm...zou het misschien ermee te maken kunnen hebben dat ik vorige maand zoveel verloren ben??

Nou, sorry hoor meiden, ben weer lekker ego bezig...;)

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ susan: mindfulness is een stroming in de psychotherapie gebaseerd op het boeddhisme.
    Daarbij leren ze je ipv piekeren over het verleden of de toekomst meer te focussen op het heden.
    Dit gebeurt dmv concentratie op je ademhaling en meditatie.
    @ sas: ik vond het heel leerzaam al vanmiddag. Terwijl we alleen maar gekeken hebben naar wat me nu nog bezig houdt zoal.
    Moet zeggen dat het wel best vermoeiend was. Maar heeft nu al een beetje profijt.
    Waarom zo jagen om ongi te worden? Het komt toch wel.
    Dat loslaten is voor mij idd een punt ja. En het gaat voornamelijk om het Ja zeggen tegen wat er allemaal gebeurd is.
    @ Naliey: hooikoorts is niet leuk ( ik dacht vanmorgen leuk geen pilletje in te nemen, maar heb het moeten ontgelden, heb weer een dik oog) Maar een voorhoofdholteontsteking is al helemaal niet prettig.
    heel veel beterschap iig.
    @ wendy: toen ik voor het eerst bier en andere drank liet staan keken ze me ook vreemd aan. Maar nu vinden ze het de normaalste zaak van de wereld.
    Ik zeg tegenwoordig gewoon dat ik er geen zin in heb. En dan lieg ik ook niet eens.
    @ heitje: ging best goed. Ben al een stukkie rustiger.
    @ yootje: lijst van de maanden juni, juli en als het goed is ook augustus zijn aparte topics van buiten de kletstopics.
    @ surf: volgens mij zijn de duivels tussen ons in aan het reizen, maar komen steeds maar niet bij ons aan.
    @ ricmar: heel veel sterkte. wat balen dat er pas in sep iui gedaan wordt. Ooit krijg ook jij je kindje!
    Een hele dikke knuff voor je!
    @ pooh: 1ste dag menstruatie is eerste dag roodverlies. Dus als je alleen nog maar bruin hebt gehad ben je niet ongi.
    @ dees: gister werd voornamelijk 's avonds laat flink doorgekletst.
    @ surf: Rood? Eindelijk zekerheid. Stuur je ze weer terug naar mij?

@ hier: nog niet doorgezet. maar ja komt wel. Daarbij als ik vandaag of morgen ongi wordt valt CD10 (bloedprikdag) in het weekend vallen heb ik uitgerekend. Zal zowiezo moeten vragen wanneer ik dan moet prikken.

3. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Surf: Fijn dat je toch ongi geworden bent! (had het liever anders gezien voor je natuurlijk;)), maar nu weet je wel waar je aan toe bent!!!

4. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    bleeeeeeeeeeh wat helpt tegen misselijkheid?

5. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    och ja hoor dat wqas ik. al was het innerlijk boos. heb het deftig kunnen houden, maar was gewoonweg helemaal aan het trillen. En mijn hart ging tekeer nie normaal!

6. Arka

Arka Fanatiek lid

2 feb 2007
    3.132
    0
    0
    pepermuntkauwgom

7. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    @sweetcandie: bij mij was er een week na de miskraam alweer een nieuw eitje aan het groeien, was gezien met inwendige echo, helaas is dat eitje na bevruchting(had posi test 2 dagen voor nod)3 dagen overtijd alsnog eruitgekomen oftewel niet goed ingenesteld..Heb dit dan ook niet als mk gerekent want als ik niet 2 dagen voor nod had getest had ik het ook niet geweten..Maar je kan dus wel degelijk zwanger worden direct na een miskraam..De dag dat de miskraam is begonnen kun je tellen als dag 1 van de menstruatie..

8. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    zo ga er weer ff vandoor.. flits flits hier geweest...Ga lekker een boek in bed lezen is het weer sneller dag en weer een dag eerder tot de nod (al duurt dat nog zoooo lang....)

9. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    heb ventje van de bank geschopt om een kopje thee voor me te maken

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
  11. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    halloooooooooooooo

12. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    heej, was even aan het skypen met mn moeder
    @pooh: ja ik loop ook echt leeg, hopelijk is dit niet de hele tijd zo...
    @sweetcandie: volgens mij kan je wel weer zwanger worden als je een goed eitje hebt... maar dan moet wel de hcg uit je lijf zijn... een collegaatje van mn vriend was meteen na haar mk weer zwanger, helaas weer een mk geworden, maar het kan dus wel... helaas bij mij dus niet gelukt, had ook nog steeds hcg... ik ga gewoon volop voor de volgende ronde!
    ik ga nu lunchen, kleine man heeft honger... tot zo!

13. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ surf: lunch ze

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    eet smakelijk!

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    zie op hyves dat er minstens 1 oud-klasgenootje zwanger is
    3 anderen die al kinderen hebben...
    grrrrrrrrrrrr ik wil ook!

16. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik ben zowat overal de laatste. Ook mijn oud klasgenoten hebben vrijwel allemaal kids.
    En dan zit je maar te denken dat je al 7 jaar wil, en door omstandigheden pas 8 maanden bezig bent en het dan niet eens wil lukken

17. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    Dank je wel Bink voor de uitleg.

Ja op mijn banner ben ik ook uitgegaan van de dag dat ik het vruchtje verloor,,, ik verloor het vruchtje op zaterdag en woensdag begon ik al te bloeden..

Dus mijn banner klopt en ik ben uitgegaan van cyclus van 33 dagen, maar met mk had ik veel eerder een ei toen had ik een cyclus 29 ongeveer.

dus ik kan eigenlijk ook wel veel eerder testen. ik ga morgen denk ik een testje halen bij kv en ga zaterdag of zondag een testje tegen aan gooien.

18. sweetcandie

sweetcandie Fanatiek lid

29 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Belgie
    lunch ze surf...
    ik hoop het meid.

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Het is hier rustiger dan gisteren zeg! een stuk rustiger.

Ik verveel me

20. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ben wel als een van de eersten getrouwd op mijn 24e, maar voor de rest ben ik ook vaak de laatste.

Deel Deze Pagina