al die zomerherhalingen, wordt er niet goed van maar vind het stom dat ATWT niet in de zomer naar een andere tijd is verschoven
He ik ben er ook weer moest mijn vriend ophalen had bbq met collega's ivm bouwvak. Zit nu aangeschoten op de bank te lullen over helemaal niks. Moet er altijd wel om lachen als hij aangeschoten is dan zit hij echt op de praatstoel
@sweetcandie: hou je er dan rekening mee dat de hcg nog van je mk kan zijn... of heb je al een keertje tussendoor nega getest?? ik heb vanaf mn mk elke week getest, en dinsdag voor het laatst en zelfs daar kwam nog een lijntje op (heel licht), dus voordat je blij wordt van een dode mus... ik hoop het wel voor je natuurlijk!!! @de rest: ben weer terug hoor!
we hadden nog salade van het avondeten van gister, nu die heb ik gegeten met een boterham met tonijnsalade en thijmen heeft een boterham met philidelpia (ik weet niet hoe je het schrijft) en een halfje met pindakaas en melk erbij gedronken... ik loop hier echt leeg! en ik heb ontzettend hoofdpijn, pfff, hopelijk is het snel weer over, ik wil een beebje maken!!!!!!!
Wij hebben onder het afdakje nog geen regenton dus mijn vriend zou de twee emmers van 30liter stuk wel even legen die er onder staan. Hij gooit de emmers leeg over het gras ligt hij er bijna zelf op zijn kop in. Oeps zeg hij biertje op. Nou dan ligt je toch dubbel!!
@ BEG: ja vind ATWT maar op een lastig tijdstip komen. Ik kijk daarom 's morgens naar de herhaling. @ surf: salade over van gisteren? Dat gebeurt hier dus nooit. Ik eet zo graag salade dat die altijd opgaat! Ik hoop ook dat het bij jou snel over is.
HAha, dat van het stinkende bier herken ik wel!hihi Mijn vent wordt ook altijd een beetje hitsig (is op sommige momenten natuurlijk niet erg!) Maarja, zodra je dan groen licht geeft en het bed induikt hoor ik terwijl ik mn tanden nog sta te poetsen: "SNURK......SNURK....." Hihi, mannen....