Whahahahhahahahahahahha lull is met 1 L ... Surf: is indd lekker, hij lacht zoveel. Het is zo'n grappe maker
@Zethu: Blij dat mijn dansje heeft geholpen! @surf: Zie dat je ongi bent geworden... Kl*te meis, *KNUF*
@ Sebratje: Balen meid! Werkse nog morgen en geniet dan maar lekker van je vakantie. @ Tante: Whahahaha!! Ik lig hier dubbel!!
sebratje: fijne vakantie, hopelijk kom je roze terug!!! @zethu: gister last van zn nek, maar vanochtend gelukkig al niet meer, lijkt mee te vallen allemaal...
Was echt vreemd, ik zou m ook nog wakker maken om te zeggen dat er een inbreker was!! Ahummm hij lag ook niet naast me, neeeee meneer zat in de kast. Daarna is die naar beneden gegaan iin slaap gevallen op de bank, en smorgens kwam ie naast het bed om te vragen waar ze boxer was.. Die was die onderweg ook nog kwijt geraakt.. Nou ja hij vind ht niet leuk dat ik dit vertel hhaha
heb ik me net zo verheugd op mijn hazelnootschuimgebakje, haal ik het uit de doos, is het een met mokka, die lust ik niet, bleeeeeeeeegh
Sebratje balen meid zal je op rood zetten in het lijstje. Fijne vakantie EDIT: je stond al op rood sorry
Ach volgens mij heeft iedereen wel van die genante verhalen over wanneer ze aangeschoten/dronken waren (ik heb er zelf ook een paar), dus heren...niets om je voor te schamen!
@ sebratje: balen van de ongi, veel plezier op vakantie! @ leeuwtje: nu moet het helemaal goed komen. Ik voel de krampjes al op komen! @ surf: gelukkig. Maar soms komen klachten achteraf. Hou dat ook in de gaten (weet ik van mijn schoonmoeder, die heeft sinds een jaar last van een ongeluk dat ze 3 maanden ervoor heeft gehad
Heb ik ook wel eens met de chips bak denk ik dat er nog iets lekkers in zit is hij alweer leeg. Balen is dat. Helemaal deze week hebben we haast niks meer omdat de kasten bijna leeg zijn ivm met vakantie dan heb ik nooit veel in huis.
@ tante: tosso! @ BEG: stuur dan maar naar mij dat mokka gebakje (lust geen koffie, maar wel mokkagebak hihi)
@BEG: ooow wat balen ,ik had het ook laatst, zat ik me super te verheugen op de m&m's die we nog in de kast hadden liggen, wil ik ze pakken, zijn ze op!!! had vriendlief ze als ontbijt (!) gegeten... echt balen! @Zethu: dankjewel, ik zal het inderdaad in de gaten houden, want tis toch wel belangrijk! @tante: tot zo dan!
geeft even het gebakje door aan Leeuwtje View attachment 3318 @mermaid, ja, ik wees in de winkel de witte aan! Nou dan maar morgen op werk extra stuk taart hihi