Ik had dat eergisteren bij de AH, had ik Milnerkaas gehaald en wat chocola: was de kaas niet in de kassa gezet dat die 2 + 1 gratis waren, daardoor kon ik mijn chocola niet meenemen. Ik balen! Ik dat mijn vriend verteld, waar komt ie gisteren mee thuis: Chocola! mmmmmmmm
Echt vreemd, had het gister ook al na thee drinken een hele volle buik beetje misselijk achtig. Terwijl ik normaal liters thee kan drinken zonder ergens last van te hebben. Nu vind ik het niet lekker meer. Ligt zwaar op de maag was maar een thee kopje thee dus echt niet veel.
@ surf: m&m's als ontbijt? Jee dat deed ik toen ik last van mijn eetstoornis had. @ BEG: mmmmmmm dat gebakje ziet er lekker uit!
Hmmmmm, nu heb ik ook zin in een gebakje (maar geen mokka, houd ik niet van, BAH!!). We hebben nog hertog ijs in de vriezer, dus ik denk dat ik dat restje ijs maar even burgemeester ga maken!!
Hebben jullie de laatste dagen ook zoveel berichtjes gehad over de rollerscatende baby's? Ik heb ze zojuist voor de 7de keer doorgestuurd gekregen
klinkt niet goed in mijn buik. BAH voor mij geen thee meer. Net zo'n gevoel of je moet boeren maar dat hij blijft hangen zeg maar. Bah niet leuk thee is lekker en lust geen koffie....
Vruchtensap viel wel goed vanmiddag en water ook wel. Maar das niet lekker bij je ontbijt. HMM morgen nog maar eens kijken hoe het gaat met thee. Heb geen nieuwe smaakjes gekocht dus daar kan het niet aan liggen.
Volgens mij heb ik er wel iets van voorbij zien komen, maar doorstuurmailtjes verwijder ik altijd direct zonder er naar te kijken. Dus ik heb t niet gezien.
oooo zethu: ik hoop ook echt dat het nu door gaat komen bij je! zijn we allebei blij met een ongie vandaag haha (zie je ook niet vaak hihi)
ik loop hier de hele dag rond met een flesje water. hihi, eerst was ik de theeleut, nu het waterhoofd hihi