hoi dames kom nog even hallo zeggen voor het slapengaan nog steeds steekjes in de lies. is dat nu ei of iets anders? Slaap lekker. Bijna weekend!!! Joepie!! Testers morgen: veel succes!!!! @zethu ik hoop voor jou morgen goed nieuws! succes!!!!!!
Oeps, heb ik iets té goed gedanst? @Verjaardagen: Mijn zus is 15 juni, mijn vader 16 juni. Zussie is geboren op Vaderdag, was dus een dubbel cadeau! Ook geinig: wij zijn allebei op een zondag geboren
Allemaal zondagskinderen Lees trouwens net dat het slikken van foliumzuur de kans op een tweeling verdubbelt! foliumzuur tweeling - Google zoeken
Hee meiden! Sorry wordt een kort bezoekje want heb mr Heitje beloofdat ik optijd naast hem zou gaan liggen! *wink wink* Dus...slaap lekker iedereen!! En/of honkietonk ze!
@ arka: weltruste, zoals leeuwtje zegt: kan vannalles wezen. @ mijn zusje en ik: 1 jaar, 2 maanden en 4 dagen verschil in leeftijd
Hey! Alles goed hier? Kom iedereen even welterusten wensen! Ik zag dat Wendy79 zwanger is GEFELICITEERD MEID!!! Ik ben dead beat van de efteling, wat een shitweer, gelukkig is het maar 10 minuten rijden. Verder nog spannende dingen gebeurt? Heb een poging gedaan om bij te lezen, maar jullie hebben waaaaay too much gebept! Hihi kletsies! Naliey: Dikke knuffel voor jou! xxx Sue
@Zethu: Werkt je vriend tot zo laat dan? @Suekes: Hey meis! Weinig nieuws hier, ik zit op de w8bank en Tante Mars denkt vandaag een ei gehad te hebben
En dan vindik het nog rustig hier suekes! mijn nieuws is dat mijn temp naar beneden gekelderd is en ik na flinke krampen het eerste bruin afgeveegd heb
Hij heeft wisselende diensten. Deze week heeft ie middagdienst De meest shitte dienst van ze allemaal.