Ken je ook ff kieke of mijn pendel nog klopt angel (kijkt heeeeeeeeel lief ) haha.. Ei bevrucht ja of nee
Graag gedaan en je weet maar nooit he, het kan allemaal, maar zolang het maar raak is en 31 maart gezond geboren mag worden is het helemaal goed!!
Oh en of ik dat zou willen, maar het wordt dan wel echt mega drukjes haha, auto moet sowieso groter maar dan al zeker en de boel moet echt verbouwd gaan worden. Maar heb het er graag voor over!! Tweeling lijkt me gewoon helemaal geweldig, maar met 1 ben ik net zo happy de peppy, begrijp me niet verkeerd haha, het heeft gewoon iets, weet niet wat dat is, heb altijd al graag een tweeling gewild, stom he
Ja zeker weten en dan gaan we het daar bij de mama's eens flink op de kop zetten hahaha. Ik ben dan 28 maart uitgerekent dacht ik??? Zo eens even nakijken, maar heb gegevens van tante binnen dus eerst ff checken
Die pendels zijn zo volhardend, je zou je bijna al bij de Maart mama's gaan melden 't Is wel heel gek, ik ben ervan overtuigd dat het weer raak is bij mij deze maand. Nu maar hopen dat mijn onderbuikgevoel klopt en dus een dikke buik wordt!
Bij mij wel ja, aan mijn vaders kant heel veel en ook aan mijn moeders kant heel veel. Bij mijn moeder zit het tussen haar ooms en tantes van haar vaders kant en bij mijn vader zitten er 2 of 3 tweelingen tussen zijn broers en zussen. Daarnaast een zus van mijn moeder die een tweeling heeft dus dat zijn er wel meer dan genoeg hahaha. Bij mijn man zitten er geloof ik geen tot weinig tweelingen.
tja komende maand is Naliey maand, de maand erna is Angelmaand, en de maand daarna is bb10 maand Als je begrijpt wat ik bedoel
Ja en weet je...ik probeer er zoooo niet op te letten bang dat ik weer teleurgesteld wordt, maar ik begin weer dezelfde kwaaltjes te krijgen die ik vorige maand ook had en tja toen was ik ook even zwanger
DAt zijn er dan veel zeg! Bij mij in de fam alleen aangetrouwde tweelingen 1 tante van mij is zelfs een schrikkeltweeling