NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee allemaal ik ga zo stoppen, heb zometeen vakantie nl. dus zal er een tijdje wel/niet zijn en dan 3 weken niet, ben er 10 augustus wel weer. Voor iedereen die nog weggaat allemaal een fijne vakantie, voor de klussers klus ze en voor de testers test ze en voor de ongi's volgende ronde beter. Doei.

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hahaha, mijn man is soms ook echt zo'n gympie. Een treinkaartje was E 10,60 zei ie. Dus ik dacht al: Jezus wat duur. Heeft die slimmert per ongeluk een kaartje voor de 1e klas gekocht. Had ie niet door, dus hij heeft gewoon 2e klas gezeten. T is wel weer duidelijk dat hij nooit met de trein gaat, haha.

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jeuj nog 10 minuten en dan zit mn werk erop! Ga gelijk door naar een vriendinnetje en daar gezellig eten :)
    Vriendje is toch dronken straks...hij heefrt bouwvakborrel, nou dat zegt genoeg!! ;)

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Bij mij hetzelfde geval, was het ook gewoon zat! Pakje met peuk heeft gewoon nog een paar weken in huis gelezen (vond het zonde om weg te gooien en heb ze uiteindelijk aan mn zus gegeven!) En ook nog een paar peukies in de auto haha, ook weggegeven!
    Het stelde me juist gerust en dacht: als ik wil roken ga ik toch roken, siggies zijn dichtbij! En dat hielp juist om het niet te doen, hoe krom het ook mag klinken :D

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik ga afsluiten meisjes!
    Tot vanavond laat, of anders morgenochtend!
    xxx

*en ONGI'S blijf weg, niet pesten ja!, Wij willen ROZEEEEE!!*

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    o JA fijne vakantie Rimar! (voor als ik je misloop :) )

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

veel plezier vanavond Heitje! xxx

8. 3kats

3kats Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.235
    0
    36
    ik moet nog twee weken werken en dan ga ik ook 3 weken weg, wordt net in de begin van de vakantie ongie zoals het er nu uit ziet...
    maar goed. ik kom vanavond nog weer kijken xxx

9. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    goeiemorgen!

hoe is het hier?? nog steeds zo weinig roze?? volgens de lijst iig wel, balen hoor! ik hoopte op zo'n mooie ROZE maand... dan volgende maand maar, allemaal vakantiebeebjes in de buik hopelijk!
    hier redelijk geslapen, maar een uurtje wakker geweest tussen 4 en 5 en daarna weer tot half 8 geslapen, dus ging redelijk...
    en ontzettend ongie trouwens, pff, veel erger dan normaal, weet iemand mssn of dat normaal is de eerste keer na een mk?? heb ook veel meer buikpijn, zelfs meer dan met mn mk (toen had ik bijna geen bp)!
    naja, hopelijk wordt het vanaf morgen weer wat minder, meestal dag 1-2 erg, en dan 3-6 steeds minder...

heeft iedereen een fijne dag gehad, laatste dag van de week, zijn er al mensjes op vakantie??
    rimar zag ik iig: fijne vakantie en kom ROZE terug he!!
    ik ga ontbijten, tot laters!

10. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    dag dames,
    Ik heb mezelf op de NOD lijst gezet.
    Gisteren namelijk een positieve ovu test.. dus ik denk dat hij vandaag is (geweest)..
    Vanavond nog even klussen en dan wachten...

succes iedereen..

11. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend Lauw, hopelijk is het deze ronde raak!

12. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Als je het gedeelte /rss1817 bij je kaartje weghaalt (in je onderschrift), kan de rest ook mee kijken wanneer je ei is geweest ;)

13. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Hey blz 600!

Welkom Lauw!

Balen rode meiden.

Zethu, heeft ons dansje toch geholpen ;)

Arka, je temp is niet echt gezakt, dus we moeten helaas even afwachten...

Angel, temp stijging! Helemaal goed!!!

Meer weet ik niet meer hihi.

Vandaag vreetbui gehad, 2 stukjes taart op en als lunch frituur hihi. Vanochtend na mijn gebruikelijke koppie koffie wel een beetje misselijk. Had vanmiddag ook flink wat steken daaro.
    Dus ben benieuwd zondag!

Heb net wel in de tussentijd van het bijlezen telkens de lijst aangepast!

Hoe is het hier verder?

14. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    spannend BEG, klinkt wel goed de laatste dagen!! ik hoop het echt voor je!

@zethu: heb niet terug gelezen, ben je ongie????

15. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Yep volgens mij was het bij zethu echt doorgebroken, ze staat ook al op rood

16. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    surf, nu je daar zit in LA, dan kan je trouwens allemaal amerikaans lekkers eten he, doe je dat ook?
    Sushi enzo schijnt trouwens erg goedkoop daar te zijn!
    Ow wat mis ik de cheesecake, key lime pie en dooooonutssss
    Doh! hihi

17. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Ben weer tegen mezelf aan het l*llen... hihi

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja sorry, was even douchen met de kleine, maar ben er weer, kleintje ligt op bed...

19. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ja we eten allerlei lekkere dingen hier!! echt genieten hoor! we waren op de dag na aankomst gaan ontbijten hier om de hoek en verteld dat we uit NL kwamen en dat we wel vaker zouden komen eten, kregen we een heeeeeeeerlijk versgebakken pie mee! echt leuk! we zijn er inmiddels ook al weer 3x geweest om avond te eten, echt een leuk tentje, om de hoek en niet duur, ideaal voor als ik geen zin heb om te koken. gister bv net ongie, totaal geen zin, alleen maar in een grote hamburger met friet, en die is daar heeeel lekker! helemaal goed dus!
    wel fijn voor zethu dat het nu eindelijk doorgekomen is, kan ze een nieuwe ronde beginnen!

Deel Deze Pagina