Sorry, maar nu doe je het zelf ook. He Wendy fijne verjaardag en tot na de vakantie, mocht ik je niet meer spreken morgen
@ susan.. pc loopt vast geloof ik.. we sms en wel.. fijne avond nog ...groetjes wendy @ allemaal.... HCG!!!!!!!! ik heb zo verjaardag... krijgen de oppas zo thuis... ga even lekekr relaxen
Volgens mij ga ik ongi worden voel me echt down vanavond Of zou het een andere reden hebben: regen hele dag??
hier is het deze maand ook niet raak helaas, ik wist al wel bijna zeker dta we het ei gemist hadden deze maand, maar stiekem hoop je er toch op.. Ik heb echt non symptomen en die had ik wel bij de andere 2 zwangerschappen.. Dus nu maar wachten op ongi Hoop dat dit weekend, kunnen we weer snel verder Voor de andere meiden veel succes en klussen!!
Kan ik mijn ei nog gehaald hebben? Ik heb voor het laatst woensdagnacht geklust...en gisteren dus niet...
doei goedeavond WEEKEND jippie vogel is met zijn voederbak aan het wipwappen lol Hier allemaal symptonen dus word spannend hahaha al hou ik in me achterhoofd dat het vals alarm is hoor
de zaadjes kunnen het zelfs een week overleven iemand bij een ander topic is zwanger toen zijn zaadjes 5 dagen voor het ei naar binne gebracht waren dus alles kan....