NOD Juli 2009

Discussion in 'NOD forum' started by blackeyedgirl, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Bij de beren?:( Broodje smeren?:D

2. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    lol
    de beren restaurants zijn hier erg bekent haha en erg lekker

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Vertel er eens over. Hier eg nie bekend.;)

4. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    tja niet een sjieke boel maar erg lekker eten jummie

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb even gegoogled. Zit bij jullie Bonnie Beer?

6. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    jeps erg gezellig en vriendelijk personeel

7. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik werk sinds kort vlakbij Bickel Beer. Ik ben er nu dus achter dat dit 1 onderneming is. Grappig!!! :D Toch daar eens gaan eten.;)

8. Melanina

Melanina VIP lid

May 20, 2008
    9,070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    moet je zeker doen neemwel hongr mee want je krijgt genoeg haha iig wel hiero

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Als het anders is laat ik het je zeker weten!

Ik ga tv kijken. Doeiii

10. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ heitje: ik heb de koekjes gehaald hihi ;)
    @ arka: van mij wisten we dat ik op rood ging.
    @ heitje: Sla is ook lekker hoor. Ik doe er zoveel andere (gezonde) dingen bij dat het echt heerlijk smullen is.
    @ mermaid: ipv van voeten kussen en thee zetten zou je kunnen vragen of die het hele huishouden niet wil doen ;)
    @ aankomen door stoppen met roken: ik was toen al bezig met afvallen, Toen ik stopte met roken bleef mijn gewicht stilstaan.
    Maar vervolgens kwam ik best veel aan toen ik ziek thuis kwam te zitten met mijn burnout.
    @ heitje: bouwvakborrel zegt mij genoeg. Mijn vader kwam dan altijd (gelukkig heel laat) ladder thuis.
    wat grappig dat je die sigaretten nog even bewaart had.
    Toen ik mijn schoonmoeder mee aan het helpen was opa te verhuizen kwam ik een pakje tegen met 1 sigaret erin. Dat was schijnbaar zijn laatste pakje geweest.
    @ surf: vervelend dat je meer buikpijn hebt. Of dat normaal is weet ik niet,ik weet wel dat ik behoorlijke buikpijn heb gehad vandaag.
    @ lauw: heeeeeeee meid. WElkom Veel succes. Ik hoor hier niet meer officieel, maar vind het zo gezellig hier. Dus blijf nog ff hangen.
    Sta wel al op de lijst van aug, maar datumloos. Kan toch nog geen datum noteren he ;)
    @ BEG: bedankt voor het updaten van de lijst, ik ga zo eens kijken als ik bijgelezen ben. Maar moet nog minimaal 7 blz.
    Volgens mij ziet de lijst er heel rood uit.
    @ surf: ja het is in alle hevigheid doorgebroken. Vanmorgen had ik getempt en moest naar het toilet, en toen begon het er al uit te druppelen. Terug in bed gekropen met nog redelijke krampen.
    En toen ik daarna nog een keer opstond begon het nog erger te druppelen. (helaas op de handdoek in de badkamer gedruppeld)
    wow een versgebakken pie meekrijgen alleen omdat je aangeeft dat je vaker komt? Ik moet daar ook heen volgens mij.
    Dat plusje betekend trouwens dat het iemand is die in je contact/vriendenlijst voorkomt.
    @ arka: mmmmmmmm alcohol. Heb er ook zin in. Mss strax een glaasje.
    @ surf: heb me ook al bij aug aangemeld, maar blijf hier ook nog gezellig doorkletsen.
    @ michelle: welkom
    @ elegance: Niet raak meid? jammer zeg. Hoe gaat het verder met je. Zie dat je heel wat hebt meegemaakt in de tussentijd.
    @ timon: 20 juli is de eerste dag dat ik moet gaan bloedprikken voor reactie op Clomid Timon. Dat is er dan ;)
    Zooooooo wat is het rustig vanavond dames. Geen enkele pagina bijgekomen sinds ik in de gaten hield hoeveel pagina's er nog waren.

11. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    @zethu:wat heb je toch weer een mooie samenvatting gemaakt, hihi, erg handig!

echt vervelend dat je zo'n buikpijn hebt en dat het er zo uit loopt, hopelijk is dat niet elke keer zo...

tis hier erg rustig ja, zeker iets leuks op tv ofzo...

12. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ surf: d'r zijn best veel films op tv.
    Op RTL4 Garfield (maar is geloof ik al afgelopen)
    RTL5 Speed 2 (duurt nog een dik kwartier)
    En andere zenders weet ik niet meer. Geloof nog ergens een romantische komedie.

13. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Trouwens dat eruit lopen heb ik heel soms,maar niet al op de eerste dag. Bij mij is dag 1 normaal medium bloeverlies, dag 2 hevig, maar nu is het gelijk met hevig begonnen.

14. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,

Zo zeg, ik had vanmiddag toch weer ff een inzinking:(
    Mannetje was lekker vroeg thuis en ook hij was moe, dus hadden ons allebei even op een bank gegooid, alleen ben ik blijkbaar in slaap gevallen en hij niet haha.
    Om 18 uur heeft ie me wakker gemaakt omdat het eten klaar was. Na het eten heb ik nog geslapen tot half 9 en toen kwamen de kids me een kus geven omdat ze naar bed gingen...oeh ik voel me slecht!!:)
    daarna gezellig met mannetje naar garfield gekeken, we hadden hem nog niet gezien, dus was wel leuk.

Morgen gaat mijn man suikerspinnen draaien in de winkel van zijn broer, ben benieuwd, zelf ga ik de kleerkasten nog maar eens nakijken, zeker bij de meiden moet daar weer eens flink uitgehaald worden.

Is er nog roze bij gekomen hier???

15. Nienke

Nienke Bekend lid

Mar 2, 2006
    726
    0
    16
    Bannercheck, heb al last van bruinverlies :-S

16. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ angel: wat lief dat je man het eten gekookt heeft. Toen ik net thuis zat was ik zelf ook zo moe iedere keer dat mijn vriend mij ook het eten moest klaarmaken. Ik was toen maar 4 uur per dag wakker een hele week lang.

Ik heb trouwens geen rose voorbij zijn komen

17. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ nienke: nu al bruin?

18. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    ow balen nienke!
    @angel: lekker toch een beetje bijgeslapen! voel je je nu iets beter of nog steeds zo moe?

19. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    heb ik meestal ook dag 1 medium, dag 2 hevig, maar gister was al hevig en nu superhevig... moet nog naar de supermakrt wandelen, maar ben bang dat ik dat niet haal heen en weer met tampon en maandverbandje... anders vanaaf maar even met de auto...

20. Zethu

Zethu VIP lid

Jan 10, 2009
    7,926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Het wordt nu spannend bij Speed 2, Ga ff daar mijn aandacht op richten

Share This Page