NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    @nienke: kan het geen oud bloed van de innesteling zijn? of heb je altijd al bruinverlies van tevoren?

2. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    @surf, nou ik vind het wel erg vroeg moet ik zeggen. Maar niets is onmogelijk weten we ondertussen wel haha! We wachten het maar weer af he? Jij vet ongi lees ik? Balen meid... Na mk is het vaak heviger he? Tenminste bij mij elke keer wel. Knuf!

@Zethu, zit het nu ook half te volgen... spannend!!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey girls!
    Ben ik nog ff!
    Hoe is het hier? Nog nieuws?
    Ik ga ff bijlezen!!

4. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    Hi Heitje, hoe gaatie?! Bijlezen waag ik me maar niet meer aan... Ben bijna de hele maand nog niet hier geweest.

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey ele!!
    Leuk om weer es wat van je te horen meis! Alleen het nieuws is dan minder leuk...:( Maar op alleen symptomen kan je eigenlijk niet afgaan he, elke zwangerschap is anders zeggen ze! Dus nog niet de hoop opgeven he voor deze maand! Pas als het rood is, is het gedaan voor de maand....
    pff nou hoop voor jou dat het snel goed raak is hoor!!!!

6. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Aaah wat lief, meestal doet mijn mannetje in het weekend koken en ik door de week, maar nu hij eerder thuis was en ik in slaap gevallen was heeft hij het afgemaakt. Aardappelen schillen en vlees aanbakken doe ik altijd al rond de middag dus hij hoefde er alleen maar vuur onder te zetten haha.

Surf eigenlijk ging het hartstikke goed, alleen de laatste 2 dagen ben ik weer zo vermoeid:( zou het aan mijn ei liggen??? Maar ben ook met dat potje vitamine B12+foliumzuur gestopt en slik nu centrum materna, daar zit dit ook in??
    Achja vandaag ga ik maar eens voor 12 uur naar bed denk ik en morgenvroeg beetje langer blijven liggen dan komt het vast weer goed:D

Oh geen extra roze....balen....:(

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goed!
    Ik lees meestal meerdere keren per dag ff bij, dat scheelt enorm! ;)
    En hoest met jou?

8. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Nienke niet opgeven hoor totdat het echt rood is, het kan echt nog alle kanten op, ik ga heel hard duimen!!;)

9. Nienke

Nienke Bekend lid

2 mrt 2006
    726
    0
    16
    @heitje, druk zat! Gelukkig is het vanaf vandaag vakantie, dus de oudste even niet naar school. Na het weekend gaat ze logeren, dus hebben we weer effies 1 kind haha! Ook weleens lekker.

@Angel79, tnx! Ja ik wacht het gewoon af. We hebben nog een krappe week te gaan immers. Ben wel moe dus ga er weer vandoor!

xx

10. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    hey!! ik dacht kom gauw even spieken, heb niet veel tijd helaas.. maar toch even buurten ;)
    waar blijft nou al dat roze?????
    de bruiloft was echt super!!!! alles liep super! de regen viel op momenten dat we er geen last van hadden, het was super gezellig! ik zal binnen kort wel even een foto in me album zetten ;)
    hopelijk is alles goed hier en komt er snel veeeeeel roze!!!!
    liefs

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Zethu: ik lees dat je de koekjes gevonden hebt!! Haha wat goed! Er staat iets op wat niet helemaal Nederlands is zie ik, haha! Iets ook met cereal he!

Nienke: hmm bruinverlies? Ik hoop dat het niet doorzet hoor!! *weg ongi weg weg weg!!!*

Angel: poe poe zo moe? Wel lief hoor van je mannetje!!

Mr Heitje: whaha wat een idioot is het toch als ie dronken is...hij is maar 1x per jaar zo erg dronken, en dat is dus vandaag na de bouwvakborrel...kom ik net thuis, ligt ie net in bed dus ik ging ff kijken...was het alleen maar: hee diddle, hoe ist ie? (En dan dat handje in de lucht) En daarna...hee boobie (zit aan tiet) hoe ist ie? En daarna weer hee diddle! Zo noemt ie me nooit! WAhahah heb hem maar weer met rust gelaten!! :D

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hee bruidje!!
    Super dat jullie een mooie dag hebben gehad meis!!!
    En leuk dat je nog ff komt buurten hier!
    Kan ik je mooi een hele gave dance valley toewensen morgen! :p
    Veel plezier!
    (en ben benieuwd naar een mooie foto inderdaad!!)

13. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whahaha ja was echt top, straal nog helemaal na geloof ik :D:D alleen werd het een latertje (half vier) dus vanacht op tijd me bedje weer in... want idd morgen dance valley!!! bedankt voor je krabbels meis ;)
    jippie heb trouwens een pendel voor juli!!!! zou het? :D:D:D
    jij hebt trouwens ook een pendel voor juli heitje, hopelijk komen ze voor de juli gangers uit!!!!
    Ook de andere meiden die aan me gedacht hebben bedankt voor jullie berichtjes!!! echt heel leuk!
    oeh en die mr. heitje hahahaha ken die bouwvak start :D:D

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Volgens mij gaat het niet helemaal goed met het roze hier hoor!
    De ongi's moeten even serieus een halt toegeroepen worden!
    6 zwanger en al 28 ongi, dat zijn toch geen cijfers????
    Kom op meiden, doe toch voor 1x es je best! ;) Ghihi
    Er moet roze bij hoor, het evenwicht is zwaar verstoord hier!!!

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh leuk Maaik ook een pendel voor juli! Van wie? En wat wordt het volgens de pendel?
    Jeuj dan worden we april-babes!
    Grappig joh, dat je rond je trouwdag vruchtbaar was! Zeker ervoor ff goed geklust ipv alleen je huwelijksnacht ;) hihi!

16. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    whaha nou sliep de nacht ervoor bij mijn ouders dus toen niet geklust, de dag ervoor wel en de huwelijksnacht, nou wie die romantiek bedacht heeft? we sliepen allebei al zo gauw we het kussen raakte... maar dat klussen, snap er toch niks meer van, lijkt wel of je lichaam het beslist en het klussen niet veel invloed heeft (natuurlijk wel een keer in de vruchtbare periode, maar niet om de dag of iets)....

17. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    van justfem, een meisje :D en ze heeft al eerder goed gependeld voor me, die kwam ook uit :D:D:D

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ninoshka is toch ook op dezelfde dag getrouwd als jij??

Haha kan me voorstellen dat jullie allebei zo gaar als een klontje waren aan het eind van de dag! O ja dat is natuurlijk een traditie, avond ervoor apart slapen! En ja...dat klussen...er is maar 1x klussen nodig voor een beebje! ;)

19. mamaTL

mamaTL Fanatiek lid

1 mrt 2009
    2.010
    0
    0
    Maatschappelijke opvang
    Gelderland
    ja, ben heel benieuwd hoe zij het heeft gehad! hoop ook super!!

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik ga er weer een eind aan breien hier!
    Wil nog ff lezen in mn 'meditatief ontspannen'-boek... gaap die is echt slaapverwekkend, hihi hoe toepasselijk! Maar de lettertjes zijn zo klein en de pagina's zo groot... :(
    Maar ik moet hem maandag uit hebben! WAhh red ik nooit! Morgen eerst werken, daarna groot feest in t dorp (waar ik eerst woonde) en daarna verrottie kapottie en dan is het alweer zondag!

Iedereen weer lekker dromen over baby's en zwanger zijn!! (heb ik nog niet gehad deze maand, meestal vlak voor NOD weer!!! Is altijd zo jammer als je dan wakker word...)
    *truste-knuffel!*

Deel Deze Pagina