jeetje wat een samenvatting!!!! ik ben nu pas bijgelezen en ben t alweer kwijt...... @ego heb nog steeds last van steekjes richting mijn lies, ben nu alweer misselijk, en vaker en sneller honger... oja en ik heb last van mijn(.)(.)??????? ik weet t ff niet meer
@dees: Ik ben Zethu na aan het doen, ze is mijn grote voorbeeld! Hoop dat je ondertussen wel goed hebt kunnen slapen. Je kwaaltjes klinken goed
Goeiemorgen meiden, Ik heb last van bruinverlies temp is nog wel hoog... Weet niet of ik morgen nog wel moet gaan testen...
Heb trouwens ook ineens weer last van exceem en echt overal. Terwijl ik meestal alleen maar hier en daar af en toe een plekje heb...
dag dames, Ik heb al een potje grienen achter de rug want heb negatief getest. Ben nog altijd misselijk en kan er echt niet mee lachen dat die misselijkheid voor niks is. Tot nu toe geen bruinverlies meer. Ga me even afreageren met poetsen. Heb sensitests besteld voor volgende maand
Hallo Allemaal, Ik had mij op de lijst laten zetten voor mijn NOD op 18 juli. Ik was een aantal maanden heel onregelmatig geweest maar nu weer 2 maanden om de vier weken. Helaas had ik vanochtend toch weer bloed. Dus wederom naar 3 weken. Het schijnt erg moeilijk te zijn om zwanger te raken bij zo een korte cyclus (hoe ideaal het ook lijkt, maar 3 weken wachten) maar de eitjes kunnen op deze manier niet goed rijpen. Dus heel jammer maar ik mag op rood. Voor iedereen die nog op het bankje zit. Heel veel succes deze maand!!!
Ik heb een hele beroerde nacht achter de rug, en ben allang weer wakker...weet iemand of het klussen nu nog zin heeft?...aangezien mijn ei misschien al is geweest...
goedemorgen! Sta ook op de lijst voor de juli NOD maar enk eigenlijk dat mijn NOD in augusuts zal vallen: altijd regelmatige cyclus, tot afgelopen maand, opeens 10 dagen overtijd, heb nu geen idee wanneer mijn vruchtbare periode is. Wilde graag jullie mening: Zondag ga ik 3 weken op vakantie en wilde ovu teste meenemen. Vanaf wanneer zal ik dan beginnen met testen? Heb geen idee meer van mijn cyclus. dankjulliewel!! x
Arka, balen dat je nega hebt getest, maar geen bloed geeft moed! GP heb je op rood gezet, jammer meid, veel succes de volgende ronde Edit: Arka, je hebt te vroeg getest, als je van je dip uitgaat, zit je op 12 dpo, al je van het kruisje van FF uitgaat, zit je pas op 10 dpo... Dus nog even paar daagjes wachten!
@Vrouwtjexxx: Klussen na je ei heeft geen zin meer, maar het is natuurlijk nog steeds leuk om te doen @Arka: Over een paar dagen nog eens testen meis @Wendysunny: Geen bloed geeft moed! @BEG: Kan oud bloed van de innesteling wezen...
@ Leeuwtje, dat zou kunnen, had gisteren wel ineens supergemene steken in mijn onderbuik. Maar om mezelf niet helemaal gek te maken, moet ik wel met beide benen op de grond blijven staan