goedemorgen, wil jullie een fijne zonnige dag wensen. voor de dames op zoem naar ei , succes en vooral succes met klussen. Ik heb volgens FF mijn ei al gehad.
Goede morgen.. Hmm naar de kapster zou ik ook wel weer eens naar toe moeten.. Ga maar 1 keer in het jaar zowat!! en dan groeit en groeit en groeit het weer totdat ik het weer beu ben..
Haha van klussen krijg je nooit genoeg toch.. Tja alleen als het verplicht word.. je opdrachten krijgt van de arts.. Vorige keer was 1 van ons niet lekker.. en dan lig je dan :x
vanaf 4 weken is er echt contact tussen moeder en baby, daarvoor kan het nog geen kwaad, maar je moet doen wat goed voelt. Bij mn eerste zwangerschap deed ik het ook, maar nu eet ik het alleen wat minder vanaf mn eisprong, maar eet het nog wel...
goedemorgen trouwens allemaal, lekker geslapen?? watis het weer een heerlijke dag, wat een weertje! hier gisteren even geklust, hopelijk was het inderdaad mn ei, of vandaag ofzo, dan waren we mooi op tijd, we gaan gewoon morgen weer klussen... ik heb het al tegen mn vriendje gezegd, de komende tijd om de dag aan de klus (voor de zekerheid haha) hopelijk heeft een mooi resultaat
Bleegh, toch net iets te gezond voor mij, de combi, bleekselderij, komkommer een appel. Volgende keer minder bleekselderij, meer appel, brrrrrrrrrrrr
goedemorgen, vanwaar deze ontzettend gezonde combi. bleekselderij is nou niet echt mijn favoriet. @hier, wachten tot ik bij dokter terecht kan, heb afspraal om 10.30. Ben benieuwd welke griep ik nu weer onder de leden heb.
@black: ja mssn kan je dan lekkerder combi's vinden... @chelle: sterkte meid, hopelijk knap je snel weer op... @banner: weer geprobeerd, maar hij zegt steeds dat ik teveel letters gebruik, maar heb ze in word even geteld en het zijn er lang geen 500... ik nie snap... heb nu maar even de vraag gesteld bij jan... hopelijk kan hij er iets mee doen...
@Chelle: heb een tijdje terug nieuwe keukenmachine gehaald, dus ben alles aan het uitproberen, waaronder de juicer. En bleekselderij heb ik normaal gesproken geen moeite mee, maar vloeibaar is het toch echt niet te doen
goeiemorgen dames, weet iemand dit; kreeg afgelopen vrijdag ineens steken in mn liezen, iets erboven, dit heb ik nu nog.. (niet zo er meer, t was zondat het ergs, had ook erge spierpijn overal) Betekend dit dat ik dan vrijdag mn ei heb gehad? (dit zou dan 12 dagen na mn eerste ongi dag zijn...) of zijn de dag(en) voordat er een eisprong is ook voelbaar? Liefs